משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

איך להגביר את הפעילות הגופנית של הכלב שלכם

חזרתם לשיגרת עבודה ואתם ממש דואגים שהכלב משועמם? הכירו כמה רעיונות נהדרים למשחקים שתוכלו לשחק בבית או בחוץ. משחק עם הכלב שלכם הוא דרך נהדרת לעזור לו לשמור על כושר, להפעיל את החושים, להגביר פעילות גופנית והפגת שעמום. משחק משותף יתרום לחיזוק הקשר ביניכם, ולביטחון של הכלב. בסעיפים הבאים תמצאו כמה רעיונות למשחקים מהנים עם כלבים בבית ובחוץ.

נסו אותם, משחק נעים! 

משחקי זריקה והחזרה 

משחק "זריקה והחזרה" יכול להוות אימון גופני טוב לכלב שלכם. הוא גם מספק דרך מועילה להחזיר את הצעצועים לכלבים, כדי שלא רק אתם תצטרכו להתאמן. 

  • בהתחלה, גלגלו צעצוע הרחק מהכלב שלכם ותנו לו להחזיר אותו. 
  • כשהוא ירים את הצעצוע, אמרו "החזר! או תביא – או אליי " כדי שיתחיל לקשר בין הפקודה לבין הפעולה.   
  • כשהכלב יחזיר את הצעצוע אליכם, שבחו אותו ותנו לו ליהנות עם הצעצוע לכמה דקות, כחלק מהתגמול על המאמץ שבהחזרה או ניתן לצ'פר בחטיף לכלבים – על מנת שזה יעודד אותו גם . 
  • אם הכלב לא מחזיר את הצעצוע, השתמשו ברצועה לכלב ארוכה המחוברת לקולר. משכו את הכלב שלכם בעדינות אליכם ושבחו אותו על שחזר.  
  • לטפו אותו אבל הימנעו מללטף את ראשו, כדי שלא יחשוב שאתם מתכוונים לקחת ממנו את הצעצוע מיד. 
  • זכרו שלכל כלב העדפות משחק משלו. יש כלבים שאוהבים להחזיר את הצעצוע, ומיד רוצים שתזרקו אותו שוב. כלבים אחרים מעדיפים להישאר עם הצעצוע ומתעניינים פחות ברדיפות ובהחזרות. 
  • לאחר שהכלב שיחק עם הצעצוע כדקה, הוא צפוי לשמוט אותו מרצונו. אם הוא עושה זאת, אמרו "עזוב", כדי לחזק את ההתנהגות. אם הוא לא שומט את הצעצוע מרצונו, אחזו את הצעצוע בצורה רופפת ותנו את הפקודה לעזוב. שבחו אותו כאשר הוא משחרר את הצעצוע וזרקו לו אותו שוב. 

מסלול מכשולים ביתי – נינג'ה לכלבים

הזיזו ממרכז החדר ריהוט וחפצים שבירים, ותוכלו להפוך אותו למסלול מכשולים מיוחד עבור הכלב. ניתן להשתמש בחפצים רגילים שיש בכל בית: כריות שיוכל לקפוץ מעליהן, קופסאות גדולות שפתוחות משני הכיוונים שאפשר לזחול דרכן. כדור שאפשר להעביר מתחילת המסלול ועד סופו, או חישוק שאפשר לקפוץ דרכו. בנקודת הסיום תוכלו להניח את החטיף האהוב על הכלב, או להמתין בה בעצמכם. אין ספק שהוא ישמח להתאחד עם החבר הכי טוב שלו! 

No data was found
דילוג לתוכן