משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

זה בדיוק הזמן לטיול -רטוב ! עם החבר הכי טוב

מה דעתך על חופשה על 4 עם הכלב שלך ? היציאה מהבית עם הכלב בקיץ יכולה להשתדרג בטירוף, אם תוסיפו לה טיול מים צונן  ורטוב עם הכלב לרענן את הגוף ולצנן את החום. כי מה שטוב לכם, טוב גם לחברים על ארבע.

 אספנו לכם 10 מקומות מומלצים שיגרמו גם לכם לקשקש בזנב:

טיולים רטובים עם הכלב מומלצים באזור הצפון :

עין תינה-מים בגולן, משפחה עם ילדים וכלב

כבר מהחניון שבתחילת מסלול הטיול תוכלו להבחין במי המעיין הזורמים. לכו לכיוונם והתחילו ללכת בתוך המים בשביל הסימון הירוק לכיוון מזרח, בצדדים תוכלו לראות מגוון רחב של צמחייה. לאחר הליכה קצרה מגיעים לתחילת הטיפוס אל הנקודה שממנה פורצים המים. מדובר בטיפוס מעט מאתגר על סלעי בזלת, כאשר הזרימה החזקה שלידכם משפריצה עליכם בדרך.חוויה !!

בסוף העלייה תוכלו לראות את זרם המים פורץ מתוך סבך של עצי תאנה רק נראים כאילו הם פורצים מתוך הסלע, אבל בעצם זה צינור גדול שמזרים את מי המעיין. כאן תוכלו ליהנות מרחצה מרעננת במים השוצפים, כשלעינכם ניבט נוף מרהיב לכיוון עמק החולה. להוראות נסיעה בווייז

עין דבשה

עין דבשה (טחונת א-דרבשיה) מעיין שופע היוצר מסלול מקסים בתוך אפיק שמימיו זורמים כל השנה. הליכה מהנה בתוך פלג מים רדוד וצלול וצמחיית נחלים אופיינית, תוביל אל מבנה הבזלת של טחנת הקמח, שנשתמר מהתקופה העות'מנית. להוראות נסיעה בווייז לעין דבשה

 עין חרדלית

מעיין קסום בלב הגליל המערבי,עין חרדלית הוא מעיין שופע בין הישובים עבדון ומנות מסתתר מעיין שמימיו צוננים וצלולים כבדולח. בין הצמחייה הרבה המקיפה אותו עצי דולב ענקיים ותאנה נותנת פרי, אשר מעניקים צל נעים על ערוצו, שבו פזורים סלעים ככורסאות למטיילים  העייפים על 2 ועל 4 . להוראות נסיעה לעין חרדלית בווייז

נחל בצת-שרך

הנחלים שרך ובצת היפהפיים משרים אווירה של קסם, והם יובילו אתכם בתוכה לטיול קליל שכולל גם ביקור במעיינות נובעים ובמערת נטיפים מרתקת. המסלול, שאינו מעגלי ואורכו כ-5 ק"מ, מתאים לכל המשפחה, והוא יגלה לכם את קסמו של הגליל המערבי. להוראות נסיעה לנחל בצת בווייז

עין תאופיק בדרום רמת הגולן

ביער מבוא חמה מחכה לכם מעיין ציורי ומעליו גשרון, שנלקחו כמו מהאגדות. אפשר ורצוי ללכת בשבילים עד לכפר הסורי הנטוש תאופיק, שממנו תוכלו ליהנות מתצפית נהדרת על הכנרת.

אם ברצונכם לשלב טיול רגלי קצרצר, השתכשכות במים, נוף מרהיב או סתם להירגע בטיולכם בצפון – בדרום רמת הגולן מחכה לכם פינת חמד מקסימה וירוקה למרגלות קיבוץ מבוא חמה: עין תאופיק. תחת עץ אקליפטוס תמצאו מעיין שמתנקז אל בריכה. לידה תוכלו לעשות פיקניק, לרחוץ במים, להתפעל מהנוף וגם לפגוש את הסוסים של קיבוץ מבוא חמה, שמגיעים לשתות מהמעיין, שנמצא בשטח המרעה שלהם. להוראות הגעה בוויז לעין תאופיק.

נחל דישון 

במזרח הגליל העליון, מעט דרומית לגבול לבנון, זורמים שניים מהנחלים היפים בארץ: נחל אביב, שבו מתחיל המסלול והוא נשפך אל נחל דישון, המציג את היופי הגלילי במלוא עוזו. בנחל אביב תמצאו גם תופעה מרתקת: מערות עתיקות שנוצרו בסלע הגירני, שבני אדם עשו בהן שימוש בתקופות שונות. מסלול יפהפה ונהדר. להוראות הגעה בווייז לנחל דישון

עין עמיקם

עין עמיקם הוא פלג מים יפהפה של נחל תנינים. בחודשי הקיץ יהפוך  את הטיול שלכם בארץ עם ילדים מסיוט לכיף לא נורמלי בקיץ ערוץ נחל תנינים מלא במים ויאפשר לכם ולילדיכם שכשוך ורחצה. 

העומק של המים פה הוא נמוך אמנם ומתאים יותר לשכשוך ופחות לרחצה אך המים מאוד נקיים וצוננים. את עין עמיקם מסתירה צמחיית קנה טיפוסית למקורות מים. וגם נחלים וגם שיחי פטל הצומחים ומשגשגים על גדותיו של נחל זה. להוראות הגעה לעין עמיקם בווייז

בחרתם לצאת לטיול רטוב עם הכלב שלכם ? אתם הולכים ליהנות ממש! 

לפני שתצאו לדרך, יש כמה כללים שאתם פשוט חייבים לדעת:

קומו ,עורו ! – חחחחחם מאוד בחוץ ,פשוט לוהט , תוסיפו על זה פרווה וכפות רגליים רגישות … לכן חשוב מאד להקפיד לצאת בשעות מוקדמות ולא בשעות הכי חמות, גם אם זה קשה לקום בבוקר , תאמינו לנו שזה יהיה שווה כשתתפסו מקום לפני כולם , קו ראשון לנחל.

מים קרים – חוווובה !פשוט  לא יוצאים לדרך בלי , גם אם המסלול הוא בנחל צונן – לא בטוח שהוא מומלץ לשתייה וחשוב לוודא את זה לפני. תצטיידו במי שתיה , עבורכם ועבור כלבכם ולא לשכוח קערה לכלב כמובן. 

צל – תשתדלו תמיד לבחון את תוואי הדרך מבעוד מועד ותשכילו לבחור מסלולים שיש בהם צל ,ככה יהיה לכם מפלט  מהשמש הקופחת .גם אתם וגם החבר על 4 יזדקק למנוחות האלה .

שמירה על כפות הרגליים –כפות הרגלים של הכלבים רגישות לטמפרטורה הגבוהה של האדמה ,תמיד מומלץ לבדוק שהיא לא חמה מידי עבורו, תבדקו בעצמכם, אם דרכתם יחפים ושרדתם בשביל לספר, כנראה שזה בסדר,המצב מצויין. אם לא –  כנראה שגם לכלב יהיה חם בכפות הרגליים.

כללי זהירות – שמורות טבע מלאות בחיות בר שונות , נחשים,עכבישים  חזירי בר  ועוד. לרוב הם לא יחפשו לתקוף אתכם, אך עדיין  הקפידו לשים לב שהכלב הסקרן שלכם לא דוחף את האף שלו איפה שאסור.

זבל במסלול – לעיתים מטיילים משאירים אחריהם המווווון זבל. אז קודם כל –תמיד מומלץ  לעזור באיסוף  הזבל שנמצא במסלול שלנו – טוב לטבע וטוב לכולם. מומלץ לשים לב שהכלב לא מנשנש שאריות מזון וזבל. אנחנו בכלל מעודדים כלים רב פעמיים ששומרים על הכדור שלנו נקי .

התחשבות בסביבה – כמה שזה יכול להפתיע , אבל לא כולם אוהבים כלבים, ואנחנו לא רוצים להרוס לאף אחד אחר את הטיול. לכן חשוב להצטייד ברצועה ארוכה שמאפשרת לשלוט על המרחב של התנועה של הכלב  ותאכל'ס זה גם החוק …אז תשתדלו לשמור עליו .

No data was found
דילוג לתוכן