משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

שאלות ותשובות – כל מה שרציתם לדעת

1.איך מצחצחים שיניים לכלב?

השאיפה כמובן שלכלב שלנו יהיה פה נקי ושיניים בריאות בריא. רצוי מאד לתת חשיבות להגיינת שיניים טובה, לכן להתחיל כשהכלב עדיין גור, כשהשיניים והחניכיים שלו טובות ובריאות. או לאחר שכלבכם עבר ניקוי שיניים מקצועי.

מומלץ לרכוש מגוון מוצרים לניקוי שיניים לכלב כגון : מברשת שיניים רכה ומשחת שיניים מותאמת לכלבים. היום יש היצע של טעמים שכלבכם יאהב. בחר זמן במשך היום שיהיה לכלבך מתאים בשגרת יומו. כמו לפני הליכה או לפני קבלת חטיף, מכיוון שזה עשוי לגרום לכלבך לצפות לזמן צחצוח השיניים.

במידה וכלבך לא נותן לך לצחצח יותר מהחלק החיצוני של השיניים העליונות, אתה עדיין מטפל בחלק הכי חשוב של מחלת חניכיים – מניעה. אם כלבך, בסופו של דבר, נותן לך לצחצח את רוב שיניו, זה טוב.

2.הכלב שלי לא רוצה לאכול את המזון שלו, מה עושים ?

קודם כל לכל שינוי תזונה שאנחנו עושים , צריכים לתת זמן. גם לבעלי חיים לוקח זמן להסתגל לשינויים. חשוב כמובן לבחור מזון לכלבים שמותאם לצרכים והערכים התזונתיים שהכלב צריך . מוזמנים תמיד ליעוץ

3.האם מחלת הכלבת עוברת לאנשים?

התשובה היא כן , נגיף הכלבת עובר ברוק של בעל החיים באמצעות נשיכה או ריור על פצע פתוח. המחלה גם בבני אדם עלולה לדגור בין מספר שבועות עד מספר חודשים מרגע ההדבקה.

4.החתולה שלי רצה כמו מטורפת ברחבי הבית, האם זה נורמאלי?

התנהגות טבעית לחלוטין! כל החתולים הבריאים בגופם ובנפשם – עושים את המרוץ ה"מוזר" הזה. בעיקר בשעות הלילה, בכל זאת ציידים. זה טבעי ומעולה שהיא עושה זאת – סימן שהיא חתולה קשובה ליצר החתולי שלה, בריאה ומלאת שמחת חיים. חשוב לא להפסיק אותה במהלך פעולה זו וכמובן לא לכעוס עליה היא סך הכל פורקת אנרגיה.יש לכם בבית נמרה אמיתית תהנו ממנה.

5.איך לבחור אוכל לכלבים?

מבין הסוגים הרבים של אוכל לכלבים בחרו את המתאים לגילו ולגזעו של הכלב ולתזונה הנחוצה כדי לשמור על בריאותו. כדאי להתייעץ עם הווטרינר המטפל בכלבכם, הוא יוכל להמליץ על כמויות ותדירות האכלה.

6. האם יש מזונות נוספים המתאימים לכלבים מלבד אלו הרגילים?

המזון המומלץ ביותר לכלבים הוא האוכל המיועד עבורם. עם הרצון לפנק את הכלבים שלנו אנחנו מובילים לתוצאות הפוכות – מתן מזון אנושי שאינו מיועד עבור הכלבים ופוגע גם בהעדפותיהם העתידיות. מומלץ להיצמד לתזונת כלבים ייעודית, שבה ניתנים כל אבות המזון הדרושים יחד עם פינוקים נהדרים.

7.אילו מזונות אינם מתאימים לכלבים?

כדי לשמור על בריאותו של הכלב, חשוב מאוד למנוע ממנו לאכול את המזונות הבאים: שוקולד, מסטיקים, מלח, מאכלים מתובלים וחריפים, מוצרי חלב, אלכוהול, משמשים וענבים.

8. האם יש מזונות נוספים המתאימים לכלבים מלבד אלו הרגילים?

המזון המומלץ ביותר לכלבים הוא האוכל המיועד עבורם. עם הרצון לפנק את הכלבים שלנו אנחנו מובילים לתוצאות הפוכות – מתן מזון אנושי שאינו מיועד עבור הכלבים ופוגע גם בהעדפותיהם העתידיות. מומלץ להיצמד לתזונת כלבים ייעודית, שבה ניתנים כל אבות המזון הדרושים יחד עם פינוקים נהדרים.

9.מהו הטיפול לפרעושים וקרציות?

קרציות ופרעושים הם מטרד אמיתי, הכלב מתגרד, עלול לפצוע את עצמו ועלולות להתפתח מחלות. קיימים מספר טיפולים ותכשירים לסילוק הקרציות והפרעושים: אבקות, שמפו, קולרים, כדורים ואמפולות לטפטוף על גב הכלב. לכל תכשיר או חומר תוקף אחר, לעיתים קצר מאוד, לכן מניעה לאורך זמן מחייבת טיפול שוטף.

10. מתי כדאי לרחוץ את הכלב?

כלבים אינם זקוקים לרחצה בתדירות גבוהה, ובחלק מהמקרים מקלחות אף עלולות לגרום יותר נזק מתועלת. מומלץ לרחוץ מדי 6 חודשים או כאשר הכלב מלוכלך מאד.

11.הכלב שלי תמיד רעב ! איך אני משביע אותו?

הכלבים ירשו הרבה מההתנהגות שלהם מאבותיהם הזאבים

כמובן שזה לא אידיאלי לכלב ביתי הנהנה מתנאי חיים שונים. אבל יש גם כמה טיפים לחיים עם כלב "גרגרן": תנו את האוכל בכמה ארוחות קטנות וטבלו אותו חמימים  "). אם הכלב ממשיך לבקש עוד אוכל, יש לצאת לטיולים קצרים יותר או לשחק איתו. ואם הוא ממשיך לבקש, אפשר לתת לו כמה חתיכות של גזר או תפוח. המבנה הגס הופך סוג זה של מזון לקשה יותר לעיכול והקיבה / מעיים צריכים לעבוד קשה יותר.כמובן שטיפ זה מומלץ רק לכלבים שהם לא בעלי רגישויות!

12.האם מותר לתת לכלב אוכל של חתולים?

אין בעיה לכלב לאכול את המזון לחתולים והכל כמובן שאלה של מידה, אך חשוב לדעת כי ישנן מספר בעיות מהן עשוי הכלב לסבול, אם תתני לו כמויות גדולות של מזון חתולים – השמנה והקאות.

13.האם מותר לתת לכלב אופטלגין?

 לא. במידת הצורך יש להתייעץ עם וטרינר, בעצם מתן כל תרופה באשר היא מומלצת באישור וטרינרי, אל תתעסקו עם הבריאות של היקרים לכם.

No data was found
דילוג לתוכן