משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

ניופאונדלנד

ניופאונדלנד (Newfoundland) הענק הוא כלב עבודה גדול ועוצמתי להפליא, בעל עצמות כבדות ומוניטין מכובד. ניופאונדלנד מתוק המזג הוא בן לוויה טוב מפורסם וזכה למוניטין של 'כלב מטפלת' סבלני וקפדני לילדים.

טיפוח פאונדלנד

הפרווה הכבדה של ניופאונדלנד דורשת צחצוח יסודי לפחות פעם בשבוע. מעבר יסודי עם מברשת חלקה יותר ומסרק בעל שיניים ארוכות יסיר שיער מת וימנע היווצרות ראסטות. אלה יהפכו למפגשים יומיים במהלך עונת הנשירה, המתרחשת בדרך כלל פעמיים בשנה. עם זאת, ניופאונדלנד מעוקר ומסורס מנשיר כל השנה. וכנראה יהיה צורך לצחצח כמה פעמים בשבוע. כמו בכל הגזעים, יש לגזוז את הציפורניים באופן קבוע. שכן, ציפורניים ארוכות מדי עלולות לגרום לאי נוחות ולבעיות.

ניופאונדלנד

בריאות הגזע ניופאונדלנד

מגדלים אחראיים מסננים את המניות שלהם לאיתור מצבים בריאותיים כגון דיספלזיה במרפק ובירך, מחלות לב וציסטינוריה, שעלולות לגרום להיווצרות אבנים במערכת השתן. כמו בכל כלבים עם אוזניים, יש לבדוק את האוזניים של ניופאונדלנדים באופן קבוע לאיתור סימני זיהום.

פעילות ספורטיבית

הניופאונדלנד הוא כלב רב תכליתי, בבית ביבשה ובמים. בנוסף להיותו בן לוויה מסור, הוא מיומן בעבודת גיוס ובעל יכולות הצלת חיים טבעיות. ניופאונדלנד צריך לפחות חצי שעה של פעילות גופנית מתונה מדי יום כדי להישאר בריאים ומאושרים. למרות שהם בהחלט נועדו לחיות בתוך הבית עם המשפחה האנושית שלהם, ניופים נהנים מפעילויות חוצות, במיוחד שחייה, ומהווים בני לוויה נהדרים לטיולים ארוכים או טיולים. ניופים נהנים למשוך עגלה, וחלקם אף משתתפים בתחרויות קארטינג ודראפט. פעילויות כלבים אחרות שבהן ניופאונלנדים משתתפים ומצטיינים כוללות זריזות, קפיצות רציף, זריקות כדור, רעיית צאן, ציות ומעקב.

אילוף פאונדלנד

הגור של ניופאונדלנד הוא פתוח, אינטליגנטי וסקרן, ואף פעם לא ביישן, עצבני או תוקפני. מגע אנושי יומי הוא חיוני לחלוטין עבור כל ניופי. שיעורי סוציאליזציה מוקדמים והכשרת גורים מומלצים ועוזרים להבטיח שהניופאונדלנד יגדל להיות בן לוויה מותאם היטב ומנומס. גור שעומד לעבור הכשרה לעבודות מים צריך להיות מוכנס למים בזהירות עד גיל 4 חודשים. ניופאונדלנדים להוטים לרצות ובדרך כלל קל לאימון. הם גם מלאי חיבה ואמון. הם מגיבים היטב להדרכה עדינה אך אינם מגיבים היטב לעונשים קשים או לשיטות אימון ברוטאליות.

תזונה של ניופאונדלנד

הניופאונדלנד צריך במזון איכותי לכלבים, בין אם מיוצר באופן מסחרי או מוכן ביתי בפיקוח ובאישור של הוטרינר שלך. כל דיאטה צריכה להתאים לגיל הכלב (גור, מבוגר או קשיש). חלק מהכלבים נוטים לעודף משקל, אז השגיחו על צריכת הקלוריות ורמת המשקל של הכלב שלכם. פינוקים יכולים להיות כלי עזר חשוב באימון, אבל מתן יותר מדי עלול לגרום להשמנה. למד אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. בדוק עם הווטרינר שלך אם יש לך חששות לגבי המשקל או התזונה של הכלב שלך. הגזע יכול לחוות נפיחות, מצב מסכן חיים שבו הבטן מתרחבת ומתפתלת. הסיבות לנפיחות אינן מובנות במלואן, אך מומחים מסכימים כי מספר רב של,

No data was found
דילוג לתוכן