משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

צעצועים לכלבים שכדאי להכיר

זה לא משנה אם אימצתם גור צעיר או כלב בוגר זה עתה או שאתם כבר מגדלים באהבה כלב או כלבה מזה שנים ארוכות. אתם חייבים לדעת שזמני המשחק איתו הם חלק חשוב ביותר בקשר שלכם ובבריאות המנטלית שלו כתוצאה מכך. זוהי גם הסיבה שוטרינרים ממליצים כיום על זמני משחק קבועים ובהחלט מעודדים שימוש בצעצועים לכלבים ובמשחקים לגירוי מנטלי של הכלב. 

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של צעצועים ומשחקים לכלבים, כאלו שיעסיקו אותם במשך שעות בעצמם או יאפשרו לכם לבלות יחד זמן משותף יקר מפז. אם אתם לא ממש בטוחים איזה צעצוע הכי מתאים לכלב שלכם אתם תמיד מוזמנים להתייעץ איתו והמומחים שלנו ישמחו לעזור. כעת אנחנו רוצים להכיר לכם כמה סוגים שונים של צעצועים ששווה להכיר, בואו נתחיל!

צעצועים מצפצפים

הרבה כלבים מחבבים ביותר את רעש הצפצוף של צעצועים כאלו. יש כאלו שממש נרגשים למשמע הסאונד הצפצפני. הצעצועים האלו מגיעים במגוון של גדלים וצורות ועשויים מחומרי גלם שונים. הזהרו מצעצועי פלסטיק זולים שאינם עמידים ועלולים להתפורר בקלות ולסכן את הכלב. צעצועים נהדרים שמתאימים לרוב לכלבים קטנים עד בינוניים עם אופי עדין וקצת פחות לכלבים גדולים ולעסנים אגרסיביים בכלל. 

בובות פרווה

ממש כמו ילדים, גם כלבים אוהבים ממש בובות פרווה רכות. מעניין לראות שחלק מהכלבים נוהגים בהן בעדינות, לוקחים אותן ממקום למקום ושומרים עליהן בקנאות. כלבים אחרים יקרעו אותן לגזרים כמו טרף. אם הכלב שלכם הוא מהסוג השני הקפידו לרכוש בובות פרווה עמידות ללא מילוי שיכול לסכן את הכלב אם הוא יוצא החוצה. 

צעצועי ״לך תביא״

כדורים, מקלות מיוחדים, פריזבי ואפילו צעצועים שצפים על המים – כל אלו נכנסים תחת הקטגוריה. בלי ספק בחירה מושלמת עבור כלבים שנהנים שזורקים להם צעצועים ואוהבים להחזיר אותם וזוהי גם דרך נהדרת לעזור לכלב שלכם לפרוק אנרגיה דרך משחק ושעשוע. שווה לנסות סוגים שונים כדי למצוא את זה שהכלב שלכם הכי אוהב. חשוב לזכור שזוהי דרך נפלאה לעבוד על הקשר והבונדינג שלכם.  

צעצועי משיכה

משחק שכלבים אוהבים מאד הוא משיכה של עצמים ומאבק עליהם עם בני אדם וכלבים אחרים. אפשר למצוא מגוון של צעצועים לכלבים כאלו שהמוכרים ביותר הם צעצועי החבלים המאסיביים. דרך מצוינת נוספת לחיבור ישיר עם הכלב שלנו וכזו שתחדד את אינסטינקט הטרף וההגנה שלו ואפילו תעזור לשמור על הכושר הגופני. אם יש לכם בבית שני כלבים פעלתנים או יותר, הצעצועים הללו מושלמים לזמני המשחק המשותפים שלהם. 

צעצועים אינטראקטיביים

חידות, משחקים ופאזלים שמספקים לצד הפן הפיזי גם אתגר מנטלי עבור הכלב. המגוון של המוצרים האלו רחב ביותר. החל מצעצועים בסיסיים עם חור שאפשר לשים בו מזון (חטיפים, מזון יבש, אפילו חמאת בוטנים טבעית) ועד למשחקים מורכבים יותר עם שרשרת חידות שהכלב צריך לפתור כדי להגיע לפרס. 

מחפשים את הצעצוע המושלם? דברו איתנו!

בשורה התחתונה זה הכל עניין ניסוי וטעיה בסופו של דבר. שווה לנסות כמה מוצרים שונים וכך תבינו בקלות ובמהירות לאיזה מוצרים הכלב שלכם הכי מתחבר. תוכלו למצוא באתר שלנו את כל הציוד לכלבים. כמובן, אפשר להבין מראש פחות או יותר מה עשוי להתאים. אם אתם לא בטוחים אז אנחנו בהחלט נשמח לייעץ בעניין הזה. צרו קשר עוד היום, אנחנו זמינים בכל שעה!

No data was found
דילוג לתוכן