משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

צעצועים נבחרים לחתולים- החתול שלך יאהב את זה

חתולים הם בעצם נמרים קטנים, את זה כולם יודעים. לכן בחירת הצעצוע לחתול שלכם בעצם מכוונת לחיזוק החושים שלהם והוצאת "הצד החייתי" שלהם.

החתול שלכם בררן ולא מת על צעצועים לחתולים? יש גם כאלה! מה שבטוח אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שהחתול שלך יאהב את הצעצוע החדש שלו, על ידי הבנת דפוסי המשחק שלהם. בשימוש בחוכמת ההמונים שהם בעצם בעלי חתולים ממש כמוכם.

ריכזנו עבורכם את הbest sallers של צעצועים לחתולים 

1. חכה עם צעצוע בקצה

או בשמה הנוסף, קלאסיקה במיטבה! הצעצוע הותיק והטוב וחתולים פשוט מתים עליו.

החוט המתנוסס מהחכה הארוכה ומחובר לצעצוע, בצורת שרביט וזה נותן לחתלתול משהו מספק לתפוס בשתי ידיו. 

יש הרבה צעצועי חתולים ייחודיים ומהודרים בשוק, אבל מעטים הם אמינים כמו צעצוע שרביט מיושן וטוב. שרביטים הם צעצועים אינטראקטיביים מאוד וקלים לתפעול, כך שהם נהדרים להניע גם אותך וגם א החתול שלך. אורכו של המקל הזה נותן לחתול שלך הרבה מקום להיאחז בו ולתקוף ברגע שהם סוף סוף תפסו  וצדו את הטרף שלהם.

החיסרון במקרה זה, שהוא לא יכול לשחק בו באותה הצורה לבד, מישהו צריך לאחוז במקל. כמו כן החתול שלכם עלול לקרוע אותו ללא השגחה, הם עלולים לבלוע ולהיחנק חלק מהבד. מסיבה זו, אנו ממליצים לשים את הצ'ארמר הזה במקום כאשר זמן המשחק נגמר! בשימוש זהיר, צעצוע זה יכול להביא כמות עצומה של כיף לבית שלך.

2. כדור במסלול

הצעצוע הזה הוא מצרך שכיח  בבית של בעלי חתולים. כמו כל צעצועי חתולים יש לו יתרונות בולטים בעובדה שניתן להעסיק את הנמר הפרטי שלכם. החתולים משתמשים בצעצוע זה באופן עצמאי לחלוטין. מדובר בכדור שנע בצורה מעגלית בתוך מסלול  ספירלה, הכדור נע במהירות. המטרה שהחתול שלכם יסתובב סביב המתקן וינסה ללכוד אותו. הוא שייך לקטגוריית הצעצועים הרב שימושיים שהם תמיד הימור בטוח. צעצועים אינטראקטיבים שכאלה מגדילים את הסיכוי שהחתלתול שלך ימצא משהו ליהנות ממנו גם בהמלך היום כשאתם לא איתו .

3. צעצוע  אוטומוטי רובוטי עם תנועה של 360 מעלות

כדי לשמור על החושים המחודדים של החתול שלכם, הצעצוע הזה שנע ומסתובב  360 מעלות במרחב יעזור לחתלתול שלך להתגבר על הפחד שלו מהרומבה.

לשחק עם החתול זה כיף אבל יכול להיות גם מעייף, יש רגעים שבהם אנחנו מעדיפים שהחתולים שלנו יבדרו את עצמם. יש חתולים שאוהבים משחק עצמאי, אבל כמו שרבים נוטים להשתעמם מצעצועים שהם צריכים לתמרן את עצמם. צעצוע חתול רובוטי זה הוא הפתרון המושלם להעסיק את החתול שלך בזמן שאתה עושה בינג' על הספה.

הלקוחות שלנו, בעלי החתולים אוהבים את היכולת של הצעצוע הזה ואת היכולת שהוא מעניק לחתולים שלהם לבדר חתול בעצמו. במיוחד עבור חתלתולים צעירים יותר. זה נהדר לפגישות וכאשר אתה צריך לצאת מהבית לסידורים. עם זאת, ישנן כמה תלונות עקביות: חיי הסוללה לשעות ספורות בלבד והרובוט אינו מצטיין בהימנעות ממכשולים בתוך הבית.

4. מצביע לייזר מושלם, שעשוי להיות הצעצוע הכי שווה שיש לך !

מצביעי לייזר זהו אחד מצעצועי החתול האמינים ביותר שאתה יכול לקנות – למה אמין ? כי הם בטוח ישתגעו על זה! רק חשוב שהיזהר לא לכוון את קרן האור לעיניים של החתלתול!

מצביע הלייזר שלי הוא צעצוע החתול היחיד שהייתי לוקח לאי בודד ( שמלא בחתולים). הסטטיסטיקה מספרת שלא נולד החתול שלא מעוניין לשחק קצת מחבואים עם נקודה אדומה. זה אחד מצעצועי החתול הזולים והבטוחים ביותר שאתם יכולים לקנות.

זהו מוצר נהדר עבור חיות מחמד בעלות אנרגיה גבוהה .

5. צעצוע רך ממולא קטניפ 

הצעצוע הרך הזה נועד להרגיע חתולים שיכולים להירגע גם בזכות הרכות וגם בזכות הרחת הקטניפ. 
דובר רבות על היתרון בשימוש בקטניפ בסביבה של חתולים ועל הסגולות שלו.

פה מדובר בצעצוע בצורה של דג העשוי מד קטיפה רך למגע, עם אפשרות קטניפ אורגני לגירוי ייצר המשחק אצל חתולים. בהחלט צעצוע רך ונוח לשימוש ובטוח גם למשחק אצל גורים.

לסיכום

יש מגוון רחב של משחקים לחתולים, במאמר סקרנו את הטופ 5 שלנו. זאת כמובן בהמלצת הלקוחות על ארבע ובעליהם. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה וצוות המומחים שלנו ישמח לתת מענה.
באתר תוכלו למצוא ציוד לחתולים וכן אוכל לחתולים איכותי מהמותגים המובילים ביותר.

בית לחתול

דילוג לתוכן