משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

רועה גרמני

כלב הרועה הגרמני נחשב בדרך כלל לכלב עבודה הטוב ביותר. הוא כלב גדול, זריז ושרירי בעל אופי אציל ואינטליגנציה גבוהה. נאמן, בטוח, אמיץ ויציב, הרועה הגרמני הוא באמת תענוג של אוהבי כלבים. כלבי רועה גרמני יכולים לעמוד בגובה של עד 60 ס"מ בכתף. ההליכה הטבעית היא דילוג חופשי וקל, אבל הם יכולים להעלות אותו בדרגה או שתיים ולהגיע למהירויות גדולות. ישנן סיבות רבות מדוע רועים גרמניים עומדים בדרגות הגבוהות בפופולאריות של כלבים. אך מומחים אומרים שהסיבה לפופולאריות שלהם היא אופי. נאמנות, אומץ, ביטחון עצמי, היכולת ללמוד פקודות עבור משימות רבות, והנכונות לשים את חייהם על הכף להגנת יקיריהם.

רועה גרמני

בריאות

רוב הרועים הגרמניים הם כלבים בריאים. מגדל אחראי יסנן מראש פרטים המועדים למצבים בריאותיים כגון מיאלופתיה ניוונית ודיספלסיה של מרפקים וירכיים. כלבי רועה גרמני יכולים לחוות נפיחות פתאומית ומסכנת חיים של הבטן. הבעלים צריכים ללמוד את התסמינים שלה ומה לעשות במקרה של נפיחות.

טיפוח וטיפול ברועה גרמני

לכלב הרועה הגרמני פרווה כפולה באורך בינוני המורכבת מפרווה חיצונית צפופה, עם פרווה תחתית רכה יותר. הגזע קל לתחזוקה, בדרך כלל דורש רק צחצוח מהיר כל כמה ימים בערך כדי לעזור להסיר שערות נושרות.

הם נושרים עונתית פעם או פעמיים בשנה. בתקופות אלו, צחצוח תכוף יותר יעזור לשלוט בכמות השיער שמגיעה בסופו של דבר לבית ועל הרהיטים. הרועה הגרמני זקוק רק לאמבטיה מדי פעם. חשוב לגזוז את הציפורניים שלו מדי חודש אם הן לא נשחקות באופן טבעי. שכן, ציפורניים ארוכות מדי עלולות לגרום לכאבים ולבעיות מבניות.

ספורט ואימון

כזן מאוד פעיל ואתלטי, הרועה הגרמני דורש הרבה פעילות גופנית לרווחתו הפיזית והנפשית. כלב שאינו מתאמן מספיק יהפוך מתוסכל, ועלול לפתח התנהגויות לא רצויות. עם גור, אתה יכול להתחיל עם טיולים יומיומיים קצרים. כמו גם הפעלות משחק בשטח מגודר בטוח. זכור לא לשחרר את הכלב מהרצועה. מכיוון שאפילו הכלב המאומן ביותר יכול להסיח את דעתו ולא לבצע כל פקודה. השתתפות בפעילויות כלבים כגון זריזות, רעיית צאן, מעקב וצלילה מספקת פעילות גופנית ונפשית מצוינת מהנה ומתגמלת הן לכלב והן לבעלים.

אילוף רועה גרמני

שיעורי סוציאליזציה מוקדמים והכשרת גורים הם חיוניים. המשך אימוני צייתנות יסייעו להבטיח שהגור יגדל להיות מבוגר בעל הרגלים והליכות טובים. הרועה הגרמני הוא בן לוויה אינטליגנטי ביותר ועובד יוצא דופן. עקביות ואימון חיובי, מבוסס תגמול יניב תוצאות מצוינות. הוא קשור מאוד לגזע שלו, ולכן הוא הכי מאושר כשהוא חי עם משפחתו. יש לגדל אותו במשק הבית ולחשוף אותו לפעילות המשפחה. מועדון כלבי הרועים הגרמנים של אמריקה מספק עצות אילוף מפורטות לבעלים באתר המועדון.

תזונה של רועה גרמני

מזון לכלבים איכותי המתאים לגיל הכלב יזין כראוי את כל אבות המזון שהגזע צריך. שאריות שולחן עלולות לגרום להפרעות עיכול. אז תנו אותן רק במשורה, אם בכלל. במיוחד הימנעות מעצמות מבושלות וממזונות עם תכולת שומן גבוהה. חתיכות קטנות של ביסקוויט יכולים לשמש כפינוקים לאילוף. אם אתם מאכילים מזון איכותי, אין צורך בתוספי ויטמינים ומינרלים. אם כי הוספת כמויות קטנות של יוגורט, ירקות מבושלים או ביצים למזון יכולה להיות מועילה. חקור אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. בדוק עם הווטרינר שלך אם יש לך חששות לגבי המשקל או התזונה של הכלב שלך.

No data was found
דילוג לתוכן