משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

אחסון אוכל לכלבים: כך נשמור על המזון של הכלבים שלנו טרי

אם גם אתם מגדלים בבית כלב או כלבה חמודים ופרוותיים. אנחנו בטוחים שהשקעתם לא מעט מחשבה וחיפוש אחר מזון לכלבים איכותי והטוב ביותר עבורם. ואכן, זהו בהחלט דבר שחשוב לעשות, אבל צריך לזכור שהמשימה לא נגמרת כאן. בגלל שמדובר על מזון בכמויות גדולות שיזין את הכלבים במשך שבועות ארוכים. לפני שקונים שקית חדשה, שמירה על הטריות שלו היא אחד הדברים החשובים ביותר, בראש ובראשונה כדי לשמור על על האיכות שלו ועל הרכיבים התזונתיים, ואחר כך כדי לפרגן לכלבים שלנו באוכל טעים שלא מאבד מהארומה שלו. 

באתר מגה פט תוכלו לבחור מתוך מגוון של פתרונות אחסון מעולים לשמירה על הטריות ואתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ בנושא בכל שלב. מכאן – בואו ננסה להבין איך לבחור אמצעי אחסון ואיך לאחסן את המזון של הכלבים שלנו בצורה הטובה ביותר. 

הבחירה במיכל האחסון הנכון

אחסון אוכל לכלבים מצריך מיכל ייעודי וטוב וכדי לבחור באופן מושכל רצוי להתייחס לשלושה פרמטרים:

  • חומר: הבחירה הפופולרית ביותר היא ככל הנראה של מיכלי פלסטיק. אופציה לא רעה, אבל ממש כמו במוצרים של תינוקות מפלסטיק חשוב לבדוק שהם לא מכילים את הכימיקל מסוג BPA שעלול להיות מסוכן מאד עבורם. בחירה במותג מוכר בניגוד לרכישה של מיכל זול בחנות שהיא כלל לא חנות חיות היא תמיד עדיפה. אפשרות נוספת כדי ללכת על בטוח היא מיכל מפלדת אל חלד. מיכלים חזקים ועמידים שיחזיקו לשנים ארוכות ולא מכילים חומרים מזיקים או מסוכנים. 
  • מכסה ואיטום: לא משנה באיזה חומר תבחרו בסוף, חשוב ללכת על מיכל עם מכסה איכותי המאפשר איטום ללא חדירה של אוויר פנימה. 
  • מימדים ותכולה: רגע לפני שאתם רוכשים, ודאו שיש לכם מקום ייעודי למיכל. חשוב לשמור אותו במקום חשוך וקריר ולא מחוץ לבית בשמש הקופחת ואם אין לכם ברירה אלא לבחור במיכל קטן יחסית, אפשר לקנות שקיות מזון קטנות יותר (מרבית המותגים מאפשרים רכישה של שני גדלים). 

כמה נקודות למחשבה על אחסון אוכל לכלבים

אחרי שבחרתם את המיכל האידיאלי עבורכם. חשוב לסגל הרגלים שיעזרו לשמור על המזון של הכלב שלכם הכי טרי שאפשר. הנה כמה נקודות למחשבה וטיפים שאולי שווה לכם לאמץ:

  • אחסון בשקית המקורית: אפשרות לא רעה, אבל חשוב לאחסן את השק בתוך המיכל שרכשתם. היתרון כאן הוא שיש לכם גישה קבועה לרשימת הרכיבים במידת הצורך. אם מדובר על שק עם סגירה חוזרת (מרבית סוגי המזון כיום הם כאלו) אז אתם מרוויחים כאן איטום כפול ושמירה טובה יותר על טריות המזון. 
  • ניקיון: מיכל אטום זה חשוב מאד, אך הניקיון שלו ושל המכסה חשובים לא פחות. עובש ובקטריה מתפתחים לא אחת בגלל לכלוך וחדירה של חיידקים ומים. הקפידו לשטוף את המיכל היטב עם מים וסבון בתדירות גבוהה (אם תעשו זאת בכל פעם שהמזון נגמר זה מעולה). לפני שאתם משתמשים שוב חשוב לייבש היטב בשמש. 
  • שטפו גם את קערות המזון: פטריות וחיידקים מצטברים על קערות המזון של כלבים עם הזמן. הקפידו לנקות ולשטוף אותן כדי למנוע פגיעה בטריות המזון ואפילו חולי אצל הכלבים במקרים קיצוניים. 
  • מזון רטוב שנפתח יש לשמור במקרר: מפנקים את הכלביםעם מזון רטוב משומר מפעם לפעם? זה נהדר, רק חשוב לזכור איך לשמור על הטריות של המזון מהסוג הזה. את קופסאות השימורים הסגורות יש לשמור במקום קריר ויבש ואין צורך במקרר לפני הפתיחה. במידה ופתחתם קופסא של מזון והכלב אכל רק חלק ממנה. אם תרצו לשמור את מה שנשאר יש לאטום את הקופסא ולשים אותה במקרר. שימו לב – מומלץ להשתמש במזון יומיים או שלושה לאחר הפתיחה במקסימום ולא מעבר. 

מחפשים פתרונות אחסון יצירתיים לאוכל לכלבים ? דברו איתנו!

בשורה התחתונה, בחירה במיכל אחסון איכותי והקפדה על אחסון במיקום נכון ובתנאים מתאימים יבטיחו שמירה על איכות האוכל לכלבים. כמו כן יעודדו את הכלב לאכול וישמרו על הבריאות שלו בטווח הרחוק. 

כאן באתר תוכלו למצוא מגוון של מוצרים מעולים לאחסון ושמירה על איכות המזון. אם אתם צריכים עזרה והכוונה ולא מצליחים לבחור אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ מקצועי בכל זמן!

No data was found
דילוג לתוכן