משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

איך לבחור כלובים לציפורים- כל המידע והטיפים

לכל הציפורים המבוייתות מגיע בית שאין כמותו, מה זה בית, ארמון . כלומר, כבעלים של בעלי כנף, אנחנו בעצם צריך לדאוג שהכלוב שיש לנו  בבית הוא לא רק נוח, אלא גם מספק להם את הדברים שהם צריכים. למשל  כמו מוטות ותלויים, מתקני שתייה והאכלה ואפילו משחקים. 

כלובים לציפורים: איך בוחרים את הגודל הנכון?

יש לא מעט כלובים לציפורים למכירה בחנויות אונליין, המציעים מגוון רחב במחירים זולים. זה באמת לא פשוט  לבחור איזה מהם הוא הטוב ביותר. לאלו הזולים יותר יש יתרונות  מחיר כלכליים, חשוב לזכור כי אלה הם רק לטווח קצר וחד פעמי. וכמו שאמא שלי אומרת – הזול עולה ביוקר, מה שאומר שיש סיכוי שהם לא יחזיקו מעמד לאורך זמן. במוקדם או במאוחר, בסופו של דבר נוציא את הכסף שניסינו לחסוך על  תיקוני החלקים השבורים או הפגומים.

כמובן, כלוב ציפורים באיכות מעולה הוא הרבה יותר טוב, במיוחד שרובם עשויים מאלומיניום, מתכת מצופה או פלדה. תוך הקפדה שהחומרים מהם עשוי הכלוב יהיה עשוי מחומרים לא רעילים. הרבה פעמים נמכרים בחנויות לחיות מחמד כלובים שמצופים בצבעים צבעוניים, אטרקטיבים אך רעילים. הכלובים האלו בדרך כלל מיוחדים במראה, אבל הם פוגעים בבריאותה של הציפור. 

כמו כן חשוב לקחת בחשבון עוד פרמטרים בבחירת כלוב, אחד הדברים הראשונים שעליך לקחת בחשבון הוא הגודל.

מסתבר שהגודל כן קובע- החשיבות של הכלוב לציפורים

העיקרון הבסיסי בנוגע לגודל הכלוב הוא כמובן שככל שהכלוב יהיה גדול יותר ויאפשר לציפור מרחב מרווח יחסי לנוע  בחופשיות. כך הציפור תהיה מאושרת יותר, אבל חשוב להקפיד שהמרווחים בין הסורגים עצמם יותאמו לגודל הציפור. ציפורים קטנות יכולות לברוח דרך סורגים שמותאמים לתוכים גדולים. צריך להתאים את מוטת הכנפיים של הציפור שלך, המקור שלה וגודל הראש. חשוב  לזכור שציפורים גדולות יותר זקוקות לכלובים גדולים יותר. אז גם אם אתם בתקציב מצומצם עכשיו, אסור לכם להסתפק רק בכלוב זול. כמו כן, אל תתפשרו על המידות שלו על המחיר.

לדוגמא: תוכים מעדיפים כלובים שהם יכולים להיתפס עם הרגליים  על הסורגים שלהם. לכן כלוב הבנוי מסורגים בצורת שתי וערב יתאימו יותר לתוכים.

באופן אידיאלי, כלוב ציפורים חייב להיות מרווח מספיק כדי להכיל את כל הלשלשת שלהם. בעיקר על מנת שיהיה נוח יותר עבורך כבעלים שכן יהיה לך קל יותר לנקות בתדירות את הכלוב. תכונות אחרות של כלוב ציפורים נהדר כוללות תופסני דלת מאובטחים, תחתית נוחה להוצאה. וכן ידית לתפוס את הגללים וסוגרים חיצוניים הניתנים לנעילה.

אבל זה ממש לא אומר שאתה צריך לקבל משהו שהוא מאוד גדול וזאת בעצם מהסיבה שהפתיעה גם אותנו . אם כמה ציפורים כמו תוכים ממוקמות בתוך כלובים גדולים מדי עבורן, הן עלולות להיות תוקפניות. 

מפתיע, לא ?

דבר נוסף שעלינו לקחת בחשבון בעת ​​הרכישה הוא הצורה,העיצוב והסגנון. הסיבה לכך היא שלכל אלה תהיה השפעה על התנהגות הציפורים כלפיך וכלפי בני משפחתך.

חוץ מזה, הדברים שתניחו בתוך הכלוב הם גם חשובים מאד. אם תשימו הרבה צעצועים לציפורים ואטרקציות מעניינות בתוך הכלוב כמו ענף ונדנדה או מראה למשל. הציפורים שלך ישמחו מאוד, וזה חיוני למיני ציפורים אינטליגנטים כמו קוקטיילים.

מוטות וענפים, כל ציפור זקוקה למוטות בתוך הכלוב שעליהן היא תוכל, לטפס, לשחק לנוח ולישון. כמובן בהתאמה לגודל הציפור, מוטות מעץ וענפים ממש כמו בטבע תהיינה בהעדפה הראשונה שלהם. 

מצד שני, אם יש לכם ציפורים חברתיות כמו תוכוני באדג'י, אתם צריך לספק להן מרחב גדול יותר. שכן הן צריכות להיות עם מינים אחרים מאותו סוג.

כלוב לציפורים אאוטלט 

אנחנו רק יכולים להמליץ…השתדלו להמנע כמה שניתן מקניית כלובים משומשים. אתם אף פעם לא יודע מה הסיבה האמיתית למה הם נמכרים בעצם. אם הוא נמכר בגלל שהציפור הקודמת שחיה שם מתה עקב מחלה כלשהי, תצטרכו לבצע חיטוי יסודי. אם היא ברחה מהכלוב, צריך לבדוק את מערכת הנעילה והסוגרים. אבל אם הכלוב נמכר בגלל שהבעלים מחפשים משהו גדול יותר, אז זה יכול להיות קנייה מצוינת.

הקפידו לבדוק זאת  לעומק, שאלו מראש  את כל השאלות האפשריות כדי שלא תצטערו על ההחלטה שלך.

אם זו הפעם הראשונה שאתם קונים כלוב לציפורים. מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו בתחום ולקבל טיפים נוספים אודות כלובי הציפורים. בהתאם לסוג ציפור המחמד שאתם רוצים לגדל אנו מציעים לך ליווי אישי והסבר מעמיק על האופן הטוב ביותר לגידול וטיפוח של משפחת הציפורים שבבעלותכם.

.

חטיפים ותוספי מזון

דילוג לתוכן