משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

איך לבחור מיטה לכלב שלי?

המיטה עבור הכלבים שלנו היא הרבה מעבר לסתם מקום לישון בו. המיטה היא מקום מפלט עבורם, איפה שאפשר לנוח ולהרגיש הכי בנוח שיש. כדי למצוא מיטה מתאימה שתשרת את הכלב שלנו באמת כמו שצריך. חייבים לעשות מחקר קטן ולהכיר משתנים חשובים כמו גודל, סוג, אפשרויות ניקיון, גיל הכלב ועוד.

כמובן שכאן אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של מיטות ומזרנים לכלבים. תוכלו לבחור בקלות את המיטה שתתאים לכם אחרי שתקראו את המאמר. אם כך, בואו נדבר על סוגי מיטות לכלבים ועל הפרמטרים השונים לבחירה של מיטות כאלו. מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ מקצועי בכל שלב!

סוגי מיטות לכלבים

כלבים ישנים בין 12 ל-14 שעות ביממה וזה כמובן לא מעט. הדרך הטובה ביותר לבחור מיטה לכלב שלנו היא על ידי התבוננות ובחינה של האופי וההרגלים שלו. האם הוא מחליף פוזיציה הרבה פעמים? הוא נוהג להתכרבל או דווקא להתמתח? או מעדיף מקומות סגורים או פתוחים? כשהדברים האלו ברורים זה פשוט הרבה יותר לבחור סוג מיטה/מזרן שיתאים באמת. הנה כמה מהסוגים העיקריים ששווה להכיר:

מיטת מזרן:

כלומר מיטה שהיא מזרן בלבד. בחירה פופולרית ביותר מפני שהיא מאפשרת לכלבים לשנות תנוחות כאוות נפשם.

מזרנים/מיטות אורתופדיות:

מיטה אורטופדית לכלב עשויה לרוב מקצף איכותי ומספקת תמיכה מצוינת לכלבים עם בעיות במפרקים ועמוד בשדרה ולכלבים מבוגרים.

מיטת ״דונאט״:

קיבלה את השם שלה בגלל הצורה המובחנת והייחודית שלה והיא מושלמת לכלבים שאוהבים להתכרבל ולהצטנף. מתאימה בהחלט גם במקרים של יותר מכלב אחד לכלבים שאוהבים להתכרבל ולחלוק מיטה יחד.

מיטה אורטופדית לכלב דונטס
מיטה אורטופדית לכלב דונטס

מיטת ״בית״:

סוג של מיטות סגורות תקרה וקירות שמספקות תחושת מוגנות וביטחון. מצוינות לכלבים פחדנים וגם לכאלה שמתקררים בקלות ומחפשים איך להתחמם בחודשי החורף.

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מיטה לכלב?

אז לאחר שדיברנו על סוגי המיטות, בואו נדבר על הפרמטרים לבחירת מיטה לכלב:

גודל וצורה: כלבים מתמתחים יצטרכו מיטה גדולה יותר בצורה יותר ארוכה שתאפשר להם נוחות מקסימלית.בעוד כלבים מתכרבלים יוכלו בהחלט להפיק יותר ממיטה קטנה יחסית בצורה עגולה שמאפשרת את תחושת ההתעטפות. שימו לב שהגודל של הכלב זו לא תמיד אינדיקציה מספקת לאיזה גודל מיטה צריך לרכוש. חשוב לשים לב להרגלי השינה של הכלב/ה שלכם.

חומר: האם הכלב שלכם נוטה ללעוס ולכרסם כל דבר בסביבה שלו? חשוב לרכוש מיטה מחומרים עמידים שלא תסכן אותו. האם יש לכם כלב מבוגר שצריך מיטה מחומרים יותר רכים ונוחים מהממוצע? מזרן אורתופדי עשוי קצף זיכרון יהיה פיתרון מצוין. כמו כן ישנן מיטות שעשויות מבדים שנועדו לשמור על טמפרטורת גוף נמוכה. זה חשוב לכלבים שנוטים לסבול מחום, לרוב כאלו בעלי פרווה עבה וסמיכה.

ניקיון: קחו בחשבון שאת המיטה של הכלב שלכם תצטרכו לנקות הרבה פעמים. אם זו תהיה משימה מורכבת ומעצבנת זה בהחלט יכול להיות מעצבן. מומלץ לבחור מיטה שאפשר לנקות בקלות (בסיס פלסטיק שאפשר לשטוף במים ומזרן או מצעים שאפשר לכבס ). יש גם מיטות בד נהדרות עם כיסוי נשלף שאפשר לכבס בקלות וזה גם פתרון לא רע בכלל.

מיטה לכלב פטקס בד דוחה כתמים
מיטה לכלב פטקס בד דוחה כתמים

עלות: כמובן שהתקציב שלכם בעת קניית מיטה לכלב זה דבר חשוב. זה בהחלט בסדר לכוון למיטה במחיר שמתאים לכם. עם זאת חשוב מאד לזכור שמיטה איכותית זו השקעה לטווח הרחוק. היא תשמור על הבריאות של הכלב שלכם ותחסוך הוצאות רפואיות מיותרות בעתיד. כדאי להימנע מקניית מיטה זולה שתחייב אתכם להשקיע ולקנות מיטה נוספת בתוך זמן קצר.

לא בטוחים? פשוט מתייעצים איתנו

אם כך, אלו הם הקווים המנחים לבחירת מיטה לכלב והדגשים שחשוב לשים אליהם לב. אם אתם עדיין לא בטוחים מה הדגם שהכי מתאים לכלב/ה שלכם. מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו שישמחו לעזור לכם לבחור את האחת. בהצלחה!

No data was found
דילוג לתוכן