משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

אימוץ גור כלבים: טיפים מנצחים לחודש הראשון

אימוץ גור כלבים זו חוויה מרגשת וייחודית בלי צל של ספק. עם זאת, לצד ההתרגשות הגדולה, הימים ואפילו החודשים הראשונים עשויים להיות מאתגרים למדי. למרבה הצער ללא הכנה מתאימה לעיתים הנסיונות הללו נגמרים בכישלון. 

אבל מה זה אומר בכלל הכנה מתאימה? ובכן חלק מרכזי בעניין הוא רכישה של כל הציוד לכלבים הנדרש.

הציוד לכלבים כולל: מזון לכלבים איכותי, קערות למים ולאוכל, כלוב אילוף, צעצועים לכלבים, חטיפים לכלבים וכן הלאה. כאן באתר תוכלו למצוא איכות במחירים מעולים ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו וליהנות ממשלוחים מהירים בפריסה רחבה. 

מעבר לכך – אם נדע לעקוב אחר דגשים חשובים נוכל להקל בהחלט על תהליך ההסתגלות. לצורך כך אספנו עבורכם טיפים חשובים לחודש הראשון שיעזרו בהחלט. בהצלחה!

טיפים מנצחים לאימוץ גור לחודש הראשון ובכלל

רוטינה- שגרה קבועה לגור

הכלל הבסיסי ביותר שיעזור להכניס את הגור החדש לשגרה הוא יצירת רוטינה קבועה הכוללת זמני אוכל קבועים, זמני טיול וזמן משחק. זה יקל עליכם הבעלים בתהליך ההסתגלות לשגרת הטיפול וגם על הגור החדש שירגיש בטוח הרבה יותר כשיתרגל לזמנים הקבועים. 

הרגילו את הגור לחללים קטנים

מומלץ לעשות זאת בתחילת הדרך עם כלוב אילוף או גדר אילוף. זה יקל על הכלב לשהות בחללים קטנים גם בהעדרכם ויעזור בעתיד לשינוע שלו לצורך טיפולים וטרינריים ואפילו נסיעות לחו״ל.

דאגו למספיק גירויים ועניין

גירויים סביבתיים ועניין הם חלק בלתי נפרד מהבריאות המנטלית של כלבים ושל גורים בפרט. זה כולל בין היתר מיטה לכלב נוחה, צעצועים ומשחקים, חטיפים וכל מה שמגרה את המוח של החברים על ארבע.
טיפ חשוב – כשאתם מביאים לגור צעצוע חדש, שימו עליו עין וודאו שהצעצוע מתאים עבורו ולא מסוכן. 

בחרו מזון איכותי שמותאם לגורים

גורים זקוקים לתזונה עשירה בחלבון מעבר לכמויות הנדרשות לכלבים בוגרים. חשוב לבחור באוכל לגורים עם מקור חלבון יחיד ותווי תקן ואיכות וצריך לקחת בחשבון שתהליך הסתגלות למזון חדש עשוי לקחת קצת זמן. מוזמנים להתייעץ איתנו בנושא ונשמח לעזור בבחירת מזון איכותי ומתאים. 

אימונים פיזיים ומנטליים הם המפתח לבריאות נפשית

ממש כמונו בני האדם (ובעיקר כמו ילדים), גם גורי כלבים זקוקים לאימון פיזי ומנטלי. טיולים, משחקים עם כדור ועם פריזבי ומשחקי חבלים זה רעיון נהדר. כמו כן שווה בהחלט להשקיע בכמה משחקי חשיבה לכלבים שיעזרו להפעיל את הראש. 

חנכו לצרכים באמצעות חיזוק חיובי

מומלץ להתחיל עם חינוך לצרכים מוקדם ככל הניתן (בעיקר בשבילכם הבעלים). עשו זאת באמצעות חיזוק חיובי ופרס בכל פעם שהגור/ה עושה את הצרכים איפה שהוא צריך ולא דרך ענישה במצב הפוך, מה שרק יעמיס מתח נפשי ויאריך עוד יותר את הגמילה מצרכים בבית. 

מצאו וטרינר/ית קבוע/ה

הוטרינר הוא הכתובת שלכם כשמדובר על בריאות הכלב. מומלץ למצוא וטרינר שמוצא חן בעיניכם ולעבוד מולו באופן קבוע. חשוב לגשת אליו מיד לאחר אימוץ הגור לצורך הכוונה ואיתור של בעיות רפואיות אופייניות לגורים שחלקן עשויות אף להיות מסוכנות. 

יש ילדים בבית? ודאו שהם יודעים להתייחס לגור בעדינות

ילדים וגורים זה סיפור אהבה, אבל צריך לזכור שילדים קטנים מפעילים לא אחת כוח מופרז לא בכוונה ועלולים להפחיד את הגור במקרה הטוב ובמקרה פחות טוב ממש לפגוע בו חלילה. בימים הראשונים למדו אותם כיצד להתייחס לגור והקפידו לוודא שהם עושים את זה כמו שצריך. 

השתמשו בתכשירי הדברה והרחקה של מזיקים

קרציות, פרעושים ופשפשים פוגעים בכלבים בכל הגילאים, אך עבור גורים זה ממש עניין מסוכן. הכינו מראש תכשירים לטיפול בפרעושים לכלבים מתאימים והרחיקו את המזיקים מהגורים הקטנים. 

שתפו את הבייבי החדש שלכם עם העולם!

לא יפה לשמור את כל המתיקות הזו לעצמכם, לא ככה? שתפו תמונות של הגור החדש ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ ותנו לחברים ולמשפחה לפרגן לכם!

תנו לנו לעזור לכם עם כל מה שצריך

בשורה התחתונה – עם הכנה מתאימה לתהליך, אימוץ גור כלבים זו חוויה נפלאה. כאן באתר מגה פט תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לרבות מזון איכותי, משחקים, מיטה רכה ונעימה, חטיפים, קולרים ורצועות ובעצם כל מה שצריך כדי לצאת לדרך. צרו קשר עם המומחים שלנו ואנו נשמח לסייע, להמליץ ולתמוך בחיים המשותפים החדשים. ושיהיה בהצלחה!

No data was found
דילוג לתוכן