משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

רפואה סינית לחיות המחמד- יש חיה כזו?

עידן הניו אייג' רווי בפתרונות שונים המציעים טיפולים הוליסטים גם לבני האדם וכמובן גם חיות המחמד שלהם. כל הפתרונות הללו עוסקים בקשר של גוף ונפש , והכח שיש להשפעות הסביבתיות שאנחנו חווים. כולל דיקור ושיטות אחרות של רפואה וטרינרית סינית מסורתית (TCVM). 

מאמינים שגם אתם שמעתם על זה, אבל האם הייתם מעמידים את חבריכם הטוב למבחן? ניגשים בעתות משבר למטפל האלטרנטיבי שלכם ולא לוטרינר? האם אתם סומכים עליהם שהם יכולים להועיל לחיית המחמד שלכם? המשיכו  לקרוא  ותגלו כמה עובדות מעניינות על סגנון הטיפול האלטרנטיבי הזה. כיצד הצוותים הווטרינרים משתמשים בגישה אינטגרטיבית ומשלבת  כדי לטפל בחברים הפרוותיים שלך. 

טיפול ברפואה הסינית לחיות מחמד

1. שילוב מספר שיטות טיפול שונות

הרפואה הסינית המסורתית (TCM) שימשה במשך אלפי שנים לטיפול בבני אדם. רופאים ווטרינרים פיתחו די במהרה התאמה לטיפול גם בבעלי חיים. כיום ידוע שמחלות מתפתחות ומתפרצות כאשר יש חוסר הרמוניה בגוף, או חוסר איזון יין ויאנג. השיטות לטיפול בחוסר איזון זה יכולות לכלול מגוון של טכניקות, כגון דיקור סיני, תרופות צמחיות, ייעוץ תזונתי וטיפול בעיסוי. כך גם בבעלי החיים. 

2. משולב באופן אידיאלי עם טכניקות רפואה וטרינרית מערבית

אין דרך אחת לעסוק ברפואה וטרינרית. וטרינרים רבים יסכימו שגישה אינטגרטיבית מספקת דרך מאוזנת והוליסטית לטיפול בחיות מחמד. הרפואה הסינית  מתמקדת בחוסר האיזון של הגוף, הרפואה הווטרינרית המערבית משתמשת בתרופות, ניתוחים ודיאטה כדי לטפל במחלות ולמנוע אותן. שני סגנונות הרפואה ממשיכים להתפתח כדי לספק את אפשרויות הטיפול המתקדמות והנחקרות ביותר גם  עבור חיות המחמד שלנו. על ידי שילוב של טכניקות מזרחיות ומערביות, הטיפול של המטופל  על 2 או על 4 ,לוקח בחשבון את כל הווייתו. הטיפולים פועלים יחדיו באופן סינרגטי כדי לספק החלמה מלאה יותר. 

3. דיקור סיני הוא מדע

דבר המעשה של הדיקור הסיני, שבעצם  כולל את החדרת המחטים הזעירה לעור בנקודות ספציפיות הידועות כנקודות כח- כמרידיאנים. המחטים הדקות מעוררות את העצבים שמסביב ומעודדות את זרימת הדם לאזור. מה שעוזר להקל על הכאב ולשפר את תפקוד הגוף הכללי. החדרת מחט מעוררת גם שחרור הורמונים, כגון אנדורפינים, המסייעים בהקלה על כאבים. דיקור וטרינרי מיומן ומקצועי , מבין  אילו מרידיאנים פונים לאילו איברים או מערכות, ומשתמש במידע זה כדי ליצור תוכנית אישית לכל חיית מחמד, ולטפל ברגישויות אלו. 

אנשים מסוימים עשויים לפקפק ביעילות של דיקור סיני וטיפולים אלטרנטיביים אחרים. עם זאת, המכון הלאומי לבריאות זיהה עדויות משכנעות המוכיחות שדיקור סיני מועיל בניהול דלקת מפרקים וכאבי שרירים ושלד אנושיים. עמיתינו הפרוותיים חווים כאבים ודלקות שרירים ושלד דומים, ולכן יכולים גם להפיק תועלת מתכונות הריפוי של הדיקור.

4. דיקור סיני מטפל במגוון רב של מצבים

דיקור וטרינרי נמצא בשימוש נרחב לטיפול במספר עצום של מחלות, הן אקוטיות והן כרוניות. חיות מחמד מזדקנות עם בעיות מפרקים מרוויחות רבות מהדיקור. כך גם חיות מחמד עם מחלת אלרגיות ורגישויות בעור . דיקור סיני עשוי לסייע בטיפול ברוב המצבים, אך הוא משמש לרוב לכאבים הקשורים להפרעות שרירים ושלד, נוירולוגיות, מערכת העיכול והמערכת הדרמטולוגית של העור. 

5. רוב חיות המחמד מסתגלות בקלות לטיפולי דיקור

הורים רבים לחיות מחמד אשר מתחילים  סדרת טיפולי דיקור סיני חוששים שחבריהם בעלי הארבע רגליים יהיו לחוצים מדי, ולא יסבלו את זריקות המחט. לא כך בדיוק , אתם תופתעו שההפך קורה לעתים קרובות. למעשה, מטופלים רבים נרגעים באופן מיידי במהלך הפגישות שלהם. בעלי חיות מחמד בדרך כלל רואים תגובה מיידית ומשחררת מתחים במהלך ואחרי הדיקור. כמובן, התגובה היא אינדיבידואלית, אבל רוב הכלבים, החתולים והסוסים – מקבלים בקלות את הטיפולים שלהם. 

6. תרופות מודרניות התפתחו מרפואת הצמחים

בעבר השתמשו בצמחי מרפא למטרות רפואיות. משם התפתח המדע ותרופות מודרניות בנויות באותו אופן על ידי בידוד תרכובות בודדות מצמחים לשימוש כתרופות, כגון אופיאטים ודיגוקסין. 

ברפואת הצמחים המסורתית, מאמינים שהצמח כולו מספק השפעות סינרגטיות לטיפול בגוף כולו, תוך מזעור הצורך בתרופות פרמקולוגיות רגילות . ברפואת צמחי מרפא, מתרגלים משתמשים לעתים קרובות בשילוב של צמחי מרפא סיניים, הודיים ומערביים. 

7. תומך בכוווולם

בבדיקה שעלתה בקרב וטרינרים, עלה כי רוב המינים שעליהם נבדקו שיטות דיקור סיני, זה בהחלט עבד בהצלחה. 

כל מין יכול לקבל טיפול זה. יעילות הדיקור מצוינת  בקרב כלבים, חתולים, ארנבות, בקר, קופים, כלבים, חתולים, סוסים – ופילים. כככווווולם

אז מה אתם אומרים ,האם בפעם הבאה , שחברכם הטוב מרגיש חלש , תפנו אל הוטינר הקבוע שלכם או למטפל ההוליסטי הקרוב לביתכם ?

No data was found
דילוג לתוכן