משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

דיור למכרסם: הכל על בחירת כלוב מתאים לארנב שלי

בתור חיות מחמד ניתן בהחלט לגדל ארנבים בכלובים בתוך הבית. עם קצת חופש לרוץ ולהסתובב מדי פעם ברחבי הבית כמובן. אם לא ידעתם, ארנבים מגיבים די טוב לחינוך לצרכים וניתן לאלף אותם יחסית במהירות. לכן בעלים רבים גם מרשים להם להסתובב חופשי בבית במרבית שעות היום. ועדיין, גם אם יש לכם ארנב מחונך לחלוטין, כלוב לארנב או איזור מתוחם עבורו זה דבר נהדר שיאפשר לו קצת שקט ומפלט. 

כאן באתר תוכלו למצוא כמובן את הכלובים הטובים ביותר ומגוון פתרונות דיור לארנבים שלכם, אך חשוב לדעת שלא כל מוצר שתמצאו עונה על ההגדרה הזו. בדיוק בגלל זה אנו רוצים לדבר עכשיו על כמה נקודות חשובות למחשבה ולפני שנתחיל רק נזכיר שאתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ איתנו בנושא בכל שלב. 

גודל הכלוב לארנבים

שלא כמו תחומים אחרים, בעניין הזה הגודל בהחלט קובע וגדול יותר הוא לגמרי טוב יותר. במיוחד אם הארנב שלכם אמור לבלות את מרבית זמנו במהלך היום בכלוב, חשוב לרכוש עבורו כלוב גדול ומרווח ככל שניתן. אין הגדרה מדויקת לגודל הרצוי, אך אפשר בהחלט לשמור על כלל אצבע של כלוב שהוא גדול בנפחו לפחות פי ארבע מגודלו של הארנב. כלוב של שתי קומות עם רמפה לטיפוס זו בהחלט בחירה לא רעה. 

כלוב לארנב
כלוב לארנב – ראביט 80

עיצוב הכלוב

לא כדאי ללכת על כלוב עם סורגים כי זה לא נוח לארנב. נכון, זה קל יותר לניקיון אבל צריך לזכור שזה לא ממש מסובך לחנך את הארנב לצרכים. ככה שמהר מאד משימת הניקיון לא צריכה להיות כל כך מורכבת. אם בכל זאת קניתם כלוב עם עם רצפת סורגים, חשוב לדאוג לדיקט איכותי ונוח (או כיסוי אחיד אחר). הסורגים יהיו מאד לא נוחים לארנב ואפילו מסוגלים לפצוע אותו ברגליים. פיסה של דשא סינטטי זה רעיון מצוין שיתאים ושהארנב יאהב גם אם קניתם מראש כלוב עם רצפה אחודה. 

שימו לב שהדלת גדולה מספיק כדי להכניס את ארגז הצרכים וכמובן את הארנב. מומלץ ללכת על דלת צדדית ולא עליונה. זה יקל עליכם את ההוצאה וההכנסה של הארנב וכמובן יאפשר לו לצאת ולהיכנס בעצמו. שימו לב שאין בכלוב זיזים חדים של מתכת שעשויים לפצוע את הארנב. 

מצע לכלוב

מצע לארנבים של דשא סינטטי נהדר גם לרצפה אחודה והוא מאפשר אחיזה נוחה לרגלי הארנב. אפשר להשתמש בשמיכות פליז ישנות ומגבות מסוגים שונים, כל עוד הארנב לא מכרסם ואוכל אותן. אם אתם מעוניינים להשתמש בסוגים אחרים, מומלץ ללכת אך ורק על קש וחציר כמצע. שימו לב שהארנב לא עושה את הצרכים שלו על מצע מסוים ולאחר מכן אוכל אותו, זה לא ממש בריא עבורו. 

כלובים חיצוניים

יש לכם חצר גדולה וחשבתם לבנות או לקנות כלוב גדול חיצוני, זוהי אפשרות לא רעה. עם זאת חשוב לעשות את זה רק אם יש לכם זמן קבוע וארוך. בכל יום לאפשר לארנב לצאת, אחרת הוא עלול להרגיש בודד וזה כנראה ישפיע עליו לרעה. כמו כן חשוב לזכור כי ישנן סכנות במגורים בחוץ כמו טורפים פוטנציאליים (אפילו כלבים משוטטים), בריחה ודריסה חלילה, אפילו זיהום אוויר. חשוב לוודא שאתם מנטרלים את כל גורמי הסיכון הללו מראש. הסכנה הגדולה ביותר אגב היא טורפים בשעות הלילה ולכן מומלץ לספק הגנה מינימלית בזמן הזה. יש להכניס את הארנב לתוך הבית, למחסן או לכל מחסה מוגן אחר. מעבר לכך חשוב לוודא שאין בקרבת הכלוב כימיקלים מזיקים או צמחים מסוכנים. שהוא מוגן מפני פגעי מזג האוויר, במיוחד בשיאי עונות הקיץ והחורף. 

עדיין לא בטוחים? צרו קשר עם המומחים שלנו

מקווים שהצלחנו לגעת בקצרה בכל הדגשים החשובים ולספק את המידע הראשוני שאתם צריכים. כמובן שאם יש לכם שאלות נוספות בנושא אנו נשמח לעזור מתוך הניסיון שלנו. כמובן שאצלנו תוכלו למצוא את המוצרים הטובים לארנבים במחירים משתלמים ונוחים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

אוכל לארנבים

ארנב

כלובים לארנבים

ציוד וצעצועים לארנבים

דילוג לתוכן