משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

המדריך המקוצר לבחירת כלוב לכלב

כלוב לכלבים זה כלי מצוין לאילוף וחינוך גורים, יש לו שימושים נהדרים גם לאחר התקופה הזו. כלוב איכותי ונעים משמש כמקום מפלט ומנוחה לכלב. כלבים לא אוהבים לעשות את הצרכים היכן שהם ישנים זהו גם כלי נהדר לחינוך לצרכים. מעבר לכך זה אמצעי מצוין לשמירה על הכלב כשאנו לא יכולים להיות קרובים אליו. זהו כלי שיעזור לנו גם בנסיעות עם הכלב. כלוב איכותי הוא אביזר מעולה שיהפוך את החיים שלנו יחד לנוחים יותר. 

כשאתם מעוניינים לרכוש כלוב לכלב חשוב להתייחס לשני פרמטרים עיקריים: גודל וסגנון. חשוב להתאים את הכלוב לגודל, לגיל ולצרכים של הכלב שלנו. כאן באתר תוכלו למצוא מגוון כלובים ופתרונות ונשמח לייעץ ולהסביר עוד על הנושא. כעת בואו נדבר על סוגים וגדלים, על מיקום נכון של הכלוב בבית, על הקמה ופירוק ועל עוד נושאים חשובים שקשורים. 

סוגי כלובים לכלבים

מרבית הסוגים עשויים מפלסטיק או מתכת. כלובי הפלסטיק הם קלי משקל, עמידים וקלים לניקיון. כלובים עם סורגי מתכת עמידים וקלים לניקיון, אך הם כבדים הרבה יותר בגלל המתכת. יתרון נוסף של כלובי המתכת הוא שמירה על טמפרטורה נמוכה וזרימה טובה יותר של אוויר פנימה והחוצה. אם אתם קונים כלוב לצורך חינוך לצרכים אז רצוי לקנות סוג שיהיה לכם קל לנקות. אם אתם מחפשים כלוב בעיקר לנסיעות כדאי לכוון לסוגים מתקפלים. אם אתם צריכים כלוב לצרכים ביתיים בסיסיים לכלבים בוגרים ומחונכים, כמעט כל סוג יתאים.

כלוב אילוף לכלבים
כלוב אילוף לכלבים

גודל הכלוב

כלוב לצורך חינוך לצרכים צריך להיות גדול מספיק שהכלב יכול לעמוד בתוכו, להסתובב ולשכב בו. שימו לב שהוא לא גדול מדי כך שניתן לעשות את הצרכים בפינה אחת ולישון בפינה אחרת, מה שלגמרי מפספס את המטרה. עבור כלבים מחונכים אפשר ללכת על כלוב מעט מרווח יותר. אבל גם במקרה הזה, אם הכלוב יהיה גדול מדי אז אפקט המוגנות והאינטימיות עשוי להתפספס. 

היכן למקם את הכלוב?

אם יש לכם כלוב אחד בלבד מומלץ למקם אותו בפינה שקטה בסלון או במטבח. כך שהכלב יוכל להרגיש ביטחון מהקרבה שלכם במהלך היום. כשאתם הולכים לישון מקמו את הכלוב בקרבת חדר השינה. תוכלו לשמוע אם הכלב רוצה לצאת ולהתפנות או חש מצוקה מסיבה כלשהי. אם התקציב מאפשר זאת אפשר בהחלט לשקול רכישה של שני כלובים – אחד למהלך היום ואחד לשעות הלילה. 

איך להרכיב כלוב לכלב שרכשתי?

כלובי פלסטיק מגיעים לרוב מוכנים לשימוש. הם לא מצריכים פעולה מיוחדת למעט הרכבה של הדלת לעיתים או חיזוק של גג הכלוב. מנגד, כלובי המתכת מגיעים לרוב מפורקים לגמרי. הם מצריכים הרכבה מאפס ובדרך כלל נמצא חוברת הוראות מצורפת. אם רכשתם כלוב לכלב מאיתנו שלא הגיע עם הוראות או שהגיע עם הוראות לא ברורות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שלב ונשמח להדריך אתכם צעד אחר צעד עד להרכבת הכלוב. מרגע שסיימתם להרכיב את הכלוב, נסו להפוך אותו לנוח ונעים יותר עבור הכלב. שימו כרית או שמיכה נוחה בתחתית והוסיפו כמה מהצעצועים האהובים על הכלב. 

כלוב נשיאה פרפלסט לכלב
כלוב נשיאה פרפלסט לכלב

איך לפרק/לקפל את הכלוב?

את כלובי המתכת תוכלו לפרק ולקפל בצורה שטוחה לחלוטין וזה נוח בהחלט בנסיעות. באשר לכלובי הפלסטיק – ניתן לרוב להסיר את הגג ואת התחתית אך לא לפרק אותם לחלוטין. 

בעת הפירוק עקבו אחר ההוראות שהגיעו עם המוצר. אם אתם לא מצליחים להבין איך עושים זאת ורכשתם את הכלוב מאיתנו אתם מוזמנים להתקשר ולקבל הכוונה בכל זמן. 

שימוש נכון בכלוב

אסור בתכלית האיסור להשתמש בכלוב לאורך כל היום. גורי כלבים יכולים להישאר בכלוב לפרקי זמן קצרים לפי חישוב של שעה אחת על כל חודש לפי הגיל שלהם. חייבים לתת להם הפוגות לצרכים, משחק ואוכל. כלבים בוגרים יכולים להישאר בכלוב לזמנים ארוכים יותר. אבל חשוב להקפיד שלא להשאיר אותם ליותר משש שעות רצוף. כלבים וגורים כאחד יכולים לישון בכלוב במהלך הלילה. חשוב לשים את הכלוב בקרבתכם כדי שתוכלו לשמוע אם הכלב חש מצוקה. 

באתר תוכלו למצוא מגוון סוגים של כלובים. כמו כן תוכלו למצוא את כל הציוד לכלבים שלכם כולל אוכל לכלבים מומלץ, צעצועים לכלבים ועוד.

למידע נוסף על כלוב לכלב צרו קשר בהקדם!

No data was found
דילוג לתוכן