משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

בריכה לכלבים- לימות הקיץ החמים

כן , גם לכלבים שלנו חם, ממש ….חםםםם

הקיץ הישראלי וכל גלי החום שהוא מביא איתו, הוא תזכורת מצויינת. כמה חשוב לתת טיפים טובים ופרקטיים לאיך למנוע מכת חום אצל הכלבים שלנו. אחד הפתרונות הוא בריכה לכלבים.

איך כלבים מתקררים בימים החמים?

בעיקרון הכלבים מצליחים ויודעים לצנן את עצמם יופי בעזרת מה שהטבע נתן להם. הם מוציאים את הלשון החוצה ומתנשפים קצת. זו הדרך שלהם  להעביר אוויר על משטחים לחים כמו הלשון והגרון. האוויר מתקרר ומקרר את הדם שמגיע ללב שלהם ומצנן את כל המערכת .

בימים חמים ולחים מידי, יש מצב  שהכלב שלנו יתקשו לצנן ולקרר את עצמם. ככל שלשון הכלב שמנסה לקרר את עצמו, גדולה ואדומה יותר מחוץ לפיו כך הוא מתאמץ יותר להתקרר.

דרכים להורדת עומסי חום

חום גוף תקין אצל כלבים נע בין 38-39 מעלות( לעומת בני אדם שחום גוף תקין הינו 37 מעלות).

יש כמה דרכים שנוכל לעזור להם להוריד את עומסי החום הבלתי נמנעים של העונה. באמצעות עזרים חיצוניים כמו: מאוורר, מזגן, מים צוננים ,קובייות קרח, או בריכה לכלבים.  בדיוק כמו אצלנו יש כל מיני גורמים נוספים שמשפיעים על עליית החום של הגוף שלנו ( חוץ מהחוצפן הזה שחתך אותנו בפקק). התפקיד שלנו לעזור ולהקל עליהם ולעזור להם להצטנן כמה שניתן.

טיפים נוספים להקלה על עומס החום

  • תפחיתו את הפעילות הפיסית והספורט לשעות אחרי הצהריים .
  • אל תטיילו עם הכלבים שלכם על משטחים לוהטים (לא בשעות של עומס חום ובשטחים מוצללים ).
  • דאגו לספק מקור מים צונן וטרי, רצוי להוסיף קוביות קרח שיוסיפו עניין ויורידו את הטמפרטורה .
  • אל תשאירו את הכלב שלכם ברכב לוהט.
  • תספורות לכלבים: ממש לא, תפקיד הפרווה שלהם נועדה בדיוק בשביל זה. לשמור על טמפרטורת הגוף במצבי קיצון, היא מבודדת טמפרטורה מסויימת ובכך יוצרת שכבת מגן לגופו של הכלב. אז ממש לא למהר  לגלח או לספר אותם, עור חשוף מתחמם מאוד וגם נשרף בשל חוסר חשיפה מדורגת לשמש.

טיפ זהב- בריכה לכלבים

אז אם הכלבלב שלכם ממש חובב שמש ומבלה לא מעט זמן בחוץ, מה שיכול לשפר לו את החוויה זה בריכה לכלבים! גם אם לא התברכתם בוילה ענקית ומפנקת עם בריכה אולימפית (יוקר המחיה וזה), תוכלו להסתפק בבריכת כלבים קטנה יותר ומיועדת לשכשוך . 

למרות שהן נראות כמו בריכות ילדים, בריכות הכלבים בדרך כלל מצופות ב-PVC קשיח. שיכול לעמוד טוב יותר מול הציפורניים שלהם מאשר פלסטיק רגיל. למרות שהבריכות אינן עמוקות, אתה עדיין צריך לפקוח עין על החבר הפרוותי שלכם בכל פעם שהם נמצאים במים ,כדי למנוע תאונות וטביעה רחמנא ליצן .יש מגוון עשיר של בריכות לכלבים שיעזרו לחיות המחמד שלכם להפוך את הקיץ למהנה.

דגמים פופולארים של בריכה לכלבים

בריכת כלבים מתקפלת

היא עשויה PVC,עמידה ותיקנית. הבריכה עבה יותר בתחתית מאשר בצדדים (על מנת שהציפורניים לא יפנצ'רו את כל החגיגה ). לבריכה מתאם צינור כך שניתן לחבר את הצינור ישירות לבריכה, היא מתקפלת וניידת. בעלת פקק צידי נמוך אשר מקל על תהליך ריקון המים .

בריכת פלסטיק עמידה בפני שריטות

גם פה יש תחתית עמידה שריטות, תחתית ללא החלקה ודפנות יציבות שמתאימות בדיוק לכלבים שנוטים לקפוץ פנימה והחוצה הרבה. בונוס: הצדדים נשארים למעלה גם כאשר הוא לא מלא במים עד הסוף. הבריכה הניידת מתקפלת כך שתוכל לקחת אותה איתך לכל מקום. כאשר זמן הבריכה נגמר, פתח את מכסה הניקוז הרחב לריקון מהיר.

לבריכת הכלבים יש שימושים נוספים : בריכת ילדים ופעוטות, אמבטיה לחיות מחמד, בריכת כדורים לילדים, ארגז חול  לילדים, בריכת צעצועים, ובריכת דיג.

הוספנו לכם גם כמה המלצות ואיבזור שיכול להקל ולשפר את החוויה:
אפוד שחייה צף, במקרים שהתברכתם בבריכה עם מים עמוקים ואתם חוששים שמיומנויות השחיה של המזונב שלכם לא מספיקות. עוד כמה צעצועים צפים שתיהנו מהם .

מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה וצוות המומחים שלנו יעמוד לשרותכם. באתר שלנו ניתן לרכוש מזון לכלבים וכן מוצרים משלימים.

No data was found
דילוג לתוכן