משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

חיתולים לכלבים- כל מה שחשוב וצריך לדעת

חיתולים הם בלתי נפרד מבית שיש בו תינוקות, אך מסתבר שקיימים גם חיתולים לכלבים.
מופתעים ? גם אנחנו!

מה הם חיתולים לכלבים? 

נתחיל עם הבסיס, חיתולי כלבים הם כמעט בדיוק כמו חיתולים לתינוקות. רק עם תוספת חור לזנב הכלב- תודו שזה חמוד ממש. כמו בחיתולי תינוקות, יש גם חיתולי בד וגם חיתולי כלבים חד פעמיים. חיתולי בד עולים יותר בהתחלה אבל ניתנים לשימוש חוזר. חיתולים חד פעמיים קלים לשימוש אך מגיעים בסופו של דבר למזבלה, והעלויות מצטברות עם הזמן וגם משבר האקלים שלו אנחנו לו תורמים. 

למה כלב צריך חיתולים בכלל?

בריחת שתן– בדיוק כמו אצל אנשים, כלבים יכולים לסבול מבריחת שתן. זה עלול להיגרם על ידי זיהום בדרכי השתן,  בעיות רפיון שריר הסוגר, סוכרת או מצב שלפוחית ​​השתן שבדרך כלל מופיעות בגיל מתקדם .קודם כל אם הכלב שלך סובל מבריחת שתן דברו על זה עם הווטרינר שלכם, ניתן לבחון טיפול תרופתי או ניתוח כדי לטפל  במצב. עם זאת, גם חיתולים עשויים להיות חלק מהפתרון. לפחות לשלב המיידי.

כלבים מבוגרים– כלבי סניור עשויים להתקשות לקום בזמן כדי לצאת החוצה, בשל חולשה או בעיית פרקים. ייתכן גם שיהיה להם קשה יותר לשלוט בדחפים שלהם. במקרים מסוימים גם חוסר תפקוד קוגניטיבי יכול לשחק תפקיד בתאונות פיפי -קקי. זה בהחלט לא נעים אך גם לא נורא, גם פה תרופות עשויות לעזור.
רצוי לבדוק את הנושא עם הוטרינר שלכם, אך גם חיתולי הכלב עשויים למלא תפקיד קבוע.

חיתולי כלבים לנקבות ביחום– כלבלבות שנמצאות בתקופת יחום, בעצם במחזור עלולות להשאיר כתמים בבית. טיפות דם מפוזרות בסלון ובמטבח זה ממש לא משהו שאנחנו רוצים לראות ביום יום שלנו. במצב זה חיתולים לכלבים זה הפתרון, הם יכולים לשמור על הבית נקי יותר. בנוסף למנוע את הליקוק שכמעט תמיד שמתרחש לעתים קרובות עם כלבה ביחום.

גמילה ואילוף– בשלב שהכלב שלך עוד גור ולא מחוסן, הוא כנראה יעשה את הצרכים שלו בבית, על עיתון , או משטח ספיגה-החתלה. אם אתם חוששים מתאונות ופספוסים למיניהם, חיתולים לכלבים עשויים להיות פתרון זמני עד שהגור או הכלב הבוגר המאומץ שלכם יעברו אילוף ביתי ויגמלו  .

טיפים וטריקים חשובים:

לפני שאתם מתחילים להשתמש בחיתולי כלבים, בדקו איתנו. ייתכן שיש פתרונות אחרים לאתגר שאתם מתמודדים איתו. כמובן שראשית יש לאבחן ולטפל בסיבות הבסיסיות לבריחת שתן מול הוטרינר-וזאת  לפני או במקביל לכך שאנו פונים לחיתולים לכלבים. 

הגודל כן קובע 

מדדו את המותניים של הכלב עם סרט מדידה מסביב לבטן באיזור המותניים של הכלב, בערך שני סנטימטרים לפני הירכיים. עבור האורך, הניחו את סרט המדידה במיקום המותניים מתחת לבטן, מדדו לאחור בין הרגליים ומעלה מעל הזנב עד למיקום המותניים העליון. חלק מהמוצרים מצריכים גם מדידת ירכיים. מוצרי חיתול לכלבים מספקים טבלאות מידות ועצות מדידה להתאמה הטובה ביותר.

ישנם מותגים רבים של חיתולי כלבים ווריאציות בהתאמה ובספיגה. עקוב אחר הוראות מדידת המוצר בקפידה, ובחר את ההתאמה המתאימה לכלב שלך. 

כל כמה זמן מחליפים חיתולים לכלבים?

  • כמו תינוקות, צריך להחליף חיתולים לכלבים לעתים קרובות. הכלב שלך לא צריך לשבת בחיתול מלא כדי למנוע תפרחת חיתולים מגרדת ולא נוחה. 
  • מומלץ להשתמש במגבונים לתינוק כדי לנקות את הכלב שלך כשאתה מחליף לו חיתול.
  • שימוש בכפפות בעת החלפת חיתול של הכלב כדי להימנע מנגיעה בשתן או בצואה

באתר תוכלו למצוא ציוד לכלבים וכן אוכל מומלץ לכלבים, אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות או חששות. אנחנו כאן כדי לעזור! 

No data was found
דילוג לתוכן