משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

דוגיסיטר- הבייביסיטר של הכלבים

כמעט כל בעלי הכלבים יגידו לך שהחברים  על ארבע הם יותר מחיית מחמד, הם משפחה! 

וזו בדיוק הסיבה שמציאת הבייביסטר המושלם לילד שלכם היא כל כך חשובה. מכיוון שאנשים רבים חוששים הרי שגם את הגור אדם שלכם לא הייתם ממהרים להשאיר עם אדם זר. בין אם ליום, לסוף השבוע או לפרק זמן ארוך יותר יכול להיות מלחיץ מאוד.

רצינו לעזור להילחם בדאגות האלה של נסיעה. להראות ל-70% מהבעלים שהיו נוסעים יותר אם היתה להם מטפל\ת אמינה שתתייחס לכלבלב שלכם כאילו היה זנב מזנבה.

טיפ מקצועי: תהליך זה דומה בין אם אתה מחפש מישהו לקפוץ לבקר את חיית המחמד שלך או להישאר בבית שלך עם חיית המחמד למשך הלילה. 

אז תתחילו לרשום…טיפים למציאת הדוגיסיטר המושלם עבור הכלב שלכם

1. שאלו את עצמכם מה ה"קריטריונים" שאתם ממש לא מתכוונים לוותר עליהם

בעלי כלבים זקוקים לשומרים אמינים ואוהבים, ממש כמו חבר או משפחה. חשוב לדייק ולרשום לעצמכם מה הן התכונות שצריכות להיות לשומרי הכלב האידיאליים שלכם. כדי שיוכלו להציע לכלב שלך את המגע האישי שהכלב שלך רגיל אליו כל יום. הקפידו לייצג במדויק את הכלב שלכם גם את התכונות הפחות חביבות שלו. בתיאום צפיות חשוב להיות ספציפיים לגבי צרכיו ומאפייני ההתנהגות שלו.

כמה שאלות שיעזרו לך להתחיל בתהליך של בחירת דוגיסיטר:

  • האם אתה רוצה שהדוגי סיטר ישמור על  הכלב אצלו בבית  או שישמור אצלכם בבית ?
  • קחו בחשבון נושאים חשובים כמו טרירטוריה- אם לכלב שלכם קשה עם שינויים, חוסר הנוכחות שלכם וגם שהייה בבית עם אדם שזר לו יקשה עליו את ההסתגלות . 
  • האם חשוב ניסיון ספציפי לגזע או לגודל (כלומר מישהו שטוב לכלבים גדולים לעומת כלבים קטנים)?
  • הכלב שלך זקוק להרבה פעילות גופנית ופעילות קבועה במהלך היום (ריצות ארוכות ופורקן אנרגיה )?
  • יש צורך בדוגיסיטר עם ידע במתן תרופות?
  • הכלב שלך מסתדר טוב עם כלבים אחרים? וחתולים …?
  • זה בסדר מבחינתי שהדוגיסיטר ישמור על מספר כלבים בו זמנית ?

2. תעשו סקר שוק מקומי על דוגיסיטר מומלץ

אין על חוויות מנסיון אישי, תשאלו את הסביבה שלכם. בהיכרות של חברים מהאיזור, או בשיחות עם בעלי כלבים אחרים שפגשתם בגינת הכלבים הקרובה לביתכם, תוכלו לשאול ולקבל המלצות.
על ידי שימוש וסינון על פי הקריטריונים שקבעתם מבעוד מועד, תוכלו לצמצם את הבחירות שלך ולדייק את האופציות הכי מתאימות עבורכם. כדאי לבדוק מגוון אפשרויות מעבר למחיר ולמיקום בלבד.
המטפלים שלנו נעים מאנשי מקצוע שיגיעו אליכם הביתה, משפחות גדולות עם כלבים אחרים, או קשישים מתלהבים שיאהבו את הגור שלכם כמו הנכדים שלהם.
חיפוש המיקוד מאפשר לך לדפדף בין המון יושבים מעולים באזור שלך. פרופילי סיטר מאפשרים לך לבדוק במהירות מידע בסיסי, אישורים וביקורות של לקוחות.

3. מפגש היכרות והסתגלות עם הדוגיסיטר

תשקיעו בתהליך, על מנת לקבל ראש נקי ושקט מדאגות. תמצאו יום שמתאים לכם  וקבעו מפגש עם הדוגי סיטר. אם אצלו או אצלכם, או זמן טיול מזדמן בפארק המקומי. עשו מה שאתם מרגישים ואת מה שנוח ועובד הכי טוב עם לוח הזמנים שלכם!

פגישה אישית תיתן לכם הרגשה טובה לגבי האופן בו הדוגי סיטר מבלה ומתנהל עם הכלב שלכם בזמן שאתה לא. כמו כן, אנו ממליצים לבחור לפחות יותר מדוגי סיטר אחד להתרשמות ומפגש באופן אישי, רק כדי שתוכל למצוא את המושלם ולסנן את אלו שמתאימים פחות.
לא לוותר על הכימיה! חשוב שיהיה חיבור בין הכלב שלכם לדוגיסיטר שבחרתם עבורו.

4. פתחו יומנים ושריינו חופשות

עכשיו בשלב באחרון של בחירת הדוגי סיטר המועדף שלכם, תבדקו זמינות של מועדים וחופשות. תתאמו איתו את הלו"ז, אם יש נסיעה מתוכננת לחול, שהות ארוכה מחוץ לבית.
רצוי ולתאם  מבעוד מועד, מאחר וימים ארוכים וחגים בדרך כלל ילוו בטיסות וחופשות. ממליצים לכם לתכנן  מראש ולוודא שהדוגי סיטר פנוי.
עם זאת, זכרו כי חופשות וקיץ הן תקופות נסיעה עמוסות ותמיד כדאי שיהיה לכם גיבוי.

5. לתת לדוגיסיטר ציוד לכלב וחטיפים שהוא אוהב

תדאגו להביא לדוגיסיטר את החפצים, ציוד לכלבים , חטיפים לכלבים שהוא אוהב ורגיל אליהם. זאת על מנת להקטין כמה שפחות את השינויים וההסתגלות אליהם. מומלץ למשל לדאוג להביא לו את הכדור או הצעצוע האהוב שלו, את הרצועה שהוא בדרך כלל הולך איתה ולפנק אותו בחטיפים שהוא נוהג לנשנש. זה יגרום לו להרגיש שייכות להרגלים שלו שהוא כל כך אוהב ולהמנע משינויים וחרדת נטישה .

לעוד טיפים ועצות לגבי אוכל לכלבים , מוצרים משלימים ועוד מוזמנים לפנות אלינו. הצוות המקצועי והאדיב שלנו ישמח לתת עצה ולעמוד לשרותכם בכל עת.

No data was found
דילוג לתוכן