משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

מרגריטה על החוף וחטיפי כלבים: טיסה עם הכלב לחופשה חלומית

כל מי שמגדל כלב או כלבה חמודים ורצה לנסוע אי פעם לחופשה בחו״ל, יודע היטב שזה בהחלט מאתגר למצוא עבורם פתרון. לא תמיד יש בני משפחה או חברים שיכולים לשמור עליהם בתקופה הזו ופנסיון כלבים זו לא תמיד אופציה טובה ממגוון סיבות. כך – בשנים האחרונות הפכה האפשרות של טיסה לחופשה יחד עם הכלב לנפוצה ופופולרית במיוחד. 

נכון, זה לא תמיד הכי נוח שיש, אבל ישנם מקרים שזו בהחלט אופציה לא רעה, ואם גם לכם יצא לשקול את האפשרות, דעו שזה בהחלט אפשרי. איך עושים זאת בדיוק? מיד נרד לכל הפרטים והדקויות. שנייה לפני נזכיר שאצלנו תוכלו למצוא את כל הציוד שאתם צריכים כדי לעשות את זה כמו שצריך ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב!

התנאים להטסת כלבים מישראל לחו״ל

טיסה עם כלב זה מן הסתם משהו שצריך להיערך אליו מראש כמו שצריך. זה עשוי להראות מורכב, אבל האמת היא שזה יחסית פשוט וכל מה שצריך היא לדאוג לדברים מראש:

  • בדיקת נוגדנים: בדיקת נוגדני כלבת היא השלב הבסיסי והחשוב ביותר. ניתן לבצע אותה במרפאות וטרינריות שונות ששולחות בדיקת דם למעבדות ברחבי הארץ. עלות הבדיקה היא כמה מאות שקלים וצריך לזכור שהתוצאה רלוונטית לכל החיים. כלומר שצריך לבצע את הבדיקה פעם אחת בלבד. התוצאה מגיעה כעבור מספר שבועות וחשוב לשמור את הקובץ במחשב. 
  • טופס הצהרה של הוטרינר: בשלב הזה יש לגשת אל הוטרינר המטפל שלכם עם טופס שאפשר למצוא באינטרנט באתר של משרד החקלאות. זהו טופס הצהרה על בריאות הכלב ועל כך שחוסן נגד כלבת בזמן. לרוב מדובר בשירות ללא עלות שנותנים וטרינרים ברחבי הארץ.
  • תשלום אגרה: באתר משרד החקלאות יש לשלם אגרה על סך כמה עשרות שקלים בלבד ולהדפיס את האישור. 
  • ביקור אצל הוטרינר המחוזי: עם כל הטפסים הנ״ל (בדיקת נוגדנים, הצהרה וטרינרית ואישור תשלום אגרה) יש לגשת לוטרינר המחוזי בשעות הקבלה. הוטרינר יבחן את הטפסים ויעניק אישור טיסה. זהו למעשה סוג של דרכון לכלב וזה יאפשר לו לצאת מגבולות המדינה. 

הנחיות לטיסה עם כלב

מכאן והלאה יהיה עלינו להתכונן לטיסה עצמה. כדי להטיס את הכלב נדרש כמובן לשלם לחברת התעופה תשלום נוסף. 

מכאן והלאה חשוב מאד לברר לעומק את הדרישות הספציפיות של כל חברת תעופה בשלב ההטסה. במרבית המקרים תידרשו להיראות את המסמכים שהוצאתם וזוהי לא ממש בעיה כי הם כבר ברשותכם. מעבר לכך ישנה הטיסה עצמה וברוב המקרים יש דרישות מאד מפורטות לסוג כלוב הטיסה לכלב שבו ניתן להטיס את הכלבים. חשוב מאד לברר זאת באתר חברת התעופה או מול הנציגים שלה. כדי להימנע מעוגמת נפש וטרחה מיותרת ביום הטיסה.

לא לשכוח לארוז ציוד לכלב

חשוב כמובן להיערך לקראת החופשה עצמה ולא רק לקראת הטיסה. ודאו שאתם לוקחים אתכם כמות מספקת של מזון כלבים, חטיפים לכלבים וצעצועים. אנו ממליצים בחום לוודא בנוסף שלקחתם אתכם רצועה חזקה ואיכותית, רתמה וקולר. אם אפשר כדאי גם לקחת אתכם רסן לכל מקרה שהוא. 

אספו כמה שיותר מידע לגבי היעד אליו אתם נוסעים

שאלות שכדאי למצוא אליהן תשובות מראש

  • מה המדיניות ביעד לגבי כלבים משוחררים/נשיכות או תקיפות של כלבים/כניסה עם כלב למקומות ציבוריים?
  • האם יש קרוב אליי מרפאה וטרינרית למקרי חירום?
  • חנות חיות קרובה למקרה שאצטרך לרכוש מזון/ציוד נוסף
  • האם מותר להכניס את הכלב ולשהות איתו היכן שאנו מתארחים?

הטסה של כלבי שירות

כשמדובר על כלבי שירות ישנן הקלות מסוימת שבהחלט חשוב להכיר. אם הכלב שלכם הוא כלב שירות חשוב לברר על אפשרויות ההטסה אל מול חברת התעופה. מומלץ באופן כללי לברר את הזכויות שלכם כשמדובר על טיסה ונסיעה לחו״ל. 

זקוקים לציוד ומזון לקראת הנסיעה? אנחנו כאן בשבילכם

החלטתם ללכת על זה? נהדר! זה הזמן להתחיל להתארגן ולדאוג לכל ההיבטים הבירוקרטיים. לאחר מכן חשוב לוודא שאתם ערוכים לחופשה ואנו נשמח לסייע ולהמליץ על ציוד לכלבים מתאים ומזון איכותי. כאן באתר תוכלו למצוא את כל הדברים האלו במחירים מעולים ואנו זמינים לייעוץ והכוונה בכל זמן!

No data was found
דילוג לתוכן