משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

הכן את כלבך לחורף- טיפים לטיפול בכלב בחורף קר וגשום

להשמעת המאמר המלא

הכן את כלבך לחורף – טיפים מומלצים לטיפול בכלב בחורף קר וגשום. אומנם החורף  הישראלי הוא קל יחסית, קצר ודי ממועט במשקעים, אך עדיין כבר ידענו לא מעט סערות וסופות. הלילות קרים מהרגיל, ומדי פעם יש סופות ברקים וגשמים עזים. בעלי כלבים יודעים שבחורף הכלבים עלולים לסבול בגלל קור, פחד וחרדה מרעש וממראה הברקים המשתוללים בחוץ. כמובן מהרוח השורקת מהחלון וגם תאכלס רוב הכלבים ממש לא  נהנים לטייל כאשר קר בחוץ ורטוב .

8 טיפים לטיפול בכלב בחורף קר וגשום

1. הגבלת את הזמן של הכלב שלך בחוץ

כלבים יכולים לסבול מכוויות קור בקלות ובמהירות, יש לשמור במיוחד על קצוות אוזניים העדינים וקצוות הזנב. בקור עז כדאי להחזיק כלבים בפנים. למעט הגזעים הצפוניים בעלי הפרווה העבה והכבדה שמשגשגים ונהנים  בטמפרטורות נמוכות. אם למרות כל אלה לא ניתן להחזיק את הכלבים בבית, תהיו מודעים לסימנים העיקריים של כוויות קור, הכוללות עור שנראה לבן או כחול. הכחלה או החוורה של העור, העלולה להוביל להיפותרמיה .

2. נשארים בבית

אפילו כלב גדול ומטושטש שחי בתוך הבית יזדקק לזמן מה כדי להסתגל לטמפרטורות הקפואות. השתוללות קצרה בחוץ תעזור לגוף של הכלב שלך להתרגל לשינוי במזג האוויר. שמור על פעילויות פנימיות מהנות עם משחקי פנים חדשים. ישנם גם עשרות צעצועים לכלבים למשחקים פנימיים ואינטראקטיביים כדי לתת לכלב שלך דרך מהנה להתאמן גם נפשית וגם פיזית.

3. קולקציית חורף 

נכון, לרוב הכלבים יש פרווה שמגנה עליהם מהקור. אבל תסכימו איתנו שגם אתם לא הייתם רוצים לצאת בסופת שלגים עם ז'קט ג'ינס. אז וודאו שלכלבים קטנים, עדינים וקצרי או נטולי שיער יש קולקצייה שלמה בארון. באתר מגוון גדול של בגדים לכלבים.

4. גיל זה לא רק מספר 

כשמדובר בטמפרטורה  לגיל יש משמעות רבה. כמו בני אדם, כלבים צעירים מאוד וזקנים מאוד מתקשים לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם. לכן יש להם תגובות קיצוניות יותר והם רגישים מאד לשינויים במזג האוויר. בימי החורף הקפואים במיוחד, תשמרו על הכלבים המבוגרים והגורים הצעירים בבית ככל האפשר.

5. לא הזמן למספרות

אם אתם נוהגים לספר ולקצץ על בסיס קבוע את הפרווה של כלבכם, אנחנו היינו ממליצים לוותר על הרעיון. הפרווה תפקידה לחמם את הכלב ולבודד את הקור, כל שינוי שאתם עושים עלול לשנות את הטרמוסטט של עוצמת הקור של כלבכם.

6. השקיעו במיטה לכלב

מיטה לכלבים חמימה ומבודדת היא אופציה מצוינת עבור כלבים שרגישים לקור. כיום ניתן למצוא אפילו דגמים של מיטות מחוממות לכלבים  בעלות רפידות חימום לכלבים.

7. פדיקור או מניקור לכלבים

השילוב של הבוץ, הלכלוף והקור עלולים לפגוע ברפידות הכפות רגליים. הקפידו לנקות את רגליו של הכלב שלכם. יש אנשים שמחזיקים דלי ליד הדלת כדי לשטוף את רגלי הכלב שלהם ברגע שהם נכנסים מהבוץ. אם אתם ממש בקטע של לפנק, ניתן להשתמש במים חמימים. בחורף העור שלנו נוטה להתייבש ולהיסדק לכן רצוי למרוח ולעסות כפות הרגליים עם קרם לחות לעור יבש.

8. אוכל מפנק לכלבים לימים הקרים

בימים קרים בבית, אין כמו להתפנק עם ארוחה מפנקת הכוללת אוכל לכלבים בריא ומזין. כמובן ניתן לפנק את הכלב שלנו במגוון חטיפים לכלבים טעימים ומזינים. במגה פט תמצאו מגוון רחב של מזון לכלבים מהמותגים המובילים ביותר.

לסיכום,

היערכות נכונה של הבעלים, הקפדה על הכללים ורמת קשב לצרכים של בעל החיים עתידים לזמן לכם חורף נעים ובטוח. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה וצוות המומחים שלנו ישמח לסייע.

No data was found
דילוג לתוכן