משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

מה שחשוב לדעת על חטיפים וצעצועים דנטלים לכלבים

צעצועי לעיסה מיוחדים, דרך חטיפים דנטלים לכלבים טעימים ועד לעצמות שמותאמות במיוחד למטרה –  השמירה על הבריאות הדנטלית של הכלבים שלנו מעולם לא הייתה פשוטה יותר. 

אז כן, ממש כמונו בני האדם ואפילו יותר, כלבים סובלים ממגוון בעיות דנטליות. חשוב מאד להקפיד לצחצח להם את השיניים על בסיס קבוע עם תכשירים מתאימים בלבד (ממש לא משחה של ילדים, מברשת זה בסדר). כמובן לקחת אותם לבדיקה תקופתית אצל הוטרינר שבמידת הצורך ישלח אתכם לניקוי יסודי בהרדמה. 

אבל מעבר לדברים האלה, שווה בהחלט להכיר את החטיפים הדנטליים והיתרונות שלהם. כאן באתר תמצאו עשרות סוגים של חטיפים וצעצועים דנטליים. ואם אתם צריכה עזרה לבחור אותם, אתם לגמרי מוזמנים להתייעץ. עכשיו, בואו ניכנס קצת יותר לעומק לחטיפים הדנטליים וליתרונות הרבים שלהם. 

חטיפים דנטלים לכלבים – יתרונות עיקריים

אז כמו שאמרנו, בעיות דנטליות אצל כלבים זה נפוצים. כלבים סובלים לא אחת מבעיות של הצטברות בקטריה ומזון על השן (פלאק). הצטברות אבן על פני השיניים (מעין שכבה צהובה חומה אופיינית בחלק העליון של השן), נפיחות, דימום ודלקת חניכיים, כאבים, ריח רע ועוד. מעניין לראות שהחטיפים הדנטליים עוזרים עם כל הדברים האלה:

  • שיפור בריאות השיניים והחניכיים: אנחנו לא מדברים על עצם לעיסה לכלב בלבד. מדובר על צעצועים וחטיפים בצורה ומרקם ייחודים והלעיסה מסייעת להסיר כמויות אדירות של פלאק ואבן. כלבים שלועסים חטיפים דנטליים וצעצועים באופן קבוע סובלים הרבה פחות ממחלות דנטליות קשות. 
פטקס עצם קשר לכלב
פטקס עצם קשר לכלב חצי מעושנת
  • שיפור הבל הפה: ריח רע זו אחת התופעות הכי מעצבנות שיש וכל ליקוק של שמחה עושה תחושה של איכס. יש לא מעט סוגים של חטיפים דנטלים שמיועדים להאבק בדיוק בדבר הזה. הם עשויים מחומרים טבעיים ובעלי ריח טוב ועוצמתי. גם הלעיסה של החטיפים האלו עוזרת להסיר פלאק ואבן. 

סוגים של חטיפים וצעצועים דנטלים לכלבים

המגוון הוא באמת עצום ולגמרי שווה להציץ בעמוד באתר. אפשר לחלק את האפשרויות שעומדות בפניכם לכמה קטגוריות מרכזיות:

  • צעצועים דנטלים לכלבים: בקטגוריה הזו יש כל מיני מוצרים מעניינים, החל מחבלים וכדורים מיוחדים. דרך עצמות עשויות גומי וסיליקון עם זיזים משוננים ועד צעצועים מיוחדים עם ריח נעים שמסייעים לנשימה רעננה וריח טוב בפה. 
צעצוע לניקוי שניים לכלב
צעצוע לניקוי שניים לכלב
עצם גומי לניקוי שיניים ASPCA
עצם גומי לניקוי שיניים ASPCA
  • חטיפים דנטליים: למשל חטיפים דנטליים של לידרס צ׳ויס עם ציפוי פלואוריד לניקוי השיניים. או חטיפי נגיס של פטקס. מפנקים את הכלב במשהו טעים ועל הדרך מרוויחים ניקוי של השיניים. חשוב להיזהר ולא להפריז עם הכמות. 
  • ג׳ל ומשחות צחצוח: פחות חטיפים במהות, אבל לגמרי מוצרים קשורים וגם לא רעים בכלל. סוגים שונים של ג׳לים לניקוי השיניים בלי משחה ואפשר בהחלט גם למרוח אותם על צעצועים דנטליים.
ערכת ג'ל דנטלי לכלב
ערכת ג'ל דנטלי לכלב אנזימטי BIOVET

טיפים לבחירת חטיפים דנטלים לכלב

ברור שצריך להשתמש בדברים השונים באחריות ומתוך מחשבה. הנה כמה דגשים ששווה לאמץ:

  • החיבור הנכון: התאימו את החטיף לאופי, לגודל ולמאפיינים של כל כלב. כלב חזק ואגרסיבי יצטרך למשל צעצוע מסיבי ועמיד. אם מדובר על בעיה של ריח רע, תחפשו חטיפים בעלי טעם מנטרל חזק. 
  • הכל שאלה מינון: חטיפים דנטליים בכמות גדולה הם הרבה פעמים משמינים ולא בריאים. אפשר ליהנות מהיתרונות שלהם, אבל חשוב שלא להגזים מעבר לכמות מומלצת. בגלל זה שווה לשלב גם עם צעצועים דנטליים טובים. 
  • התייעצו עם הוטרינר: אם המצב של השיניים של כלב מסוים הוא חמור מאד. צעצועים וחטיפים דנטליים מסוגים מסוימים יכולים לפעמים לעשות יותר נזק מאשר תועלת. התייעצו עם הוטרינר שלכם בנושא לאחר בדיקה מקיפה של מצב השיניים. 

צריכים עזרה? תרגישו חופשי להרים טלפון

אם אתם לא בטוחים איזה חטיפים דנטליים או צעצועים יתאימו לכלב שלכם, זה בסדר גמור. חשוב לבחור בצורה מושכלת וכדאי ונכון להתייעץ לפני. צרו קשר ואחד מהנציגים שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת החטיפים והצעצועים שהכי מתאימים לכלב שלכם. 

הקפדה על ניקוי שיניים לכלב תבטיח איכות חיים ותחסוך לכם הוצאות מיותרות. חטיפים דנטליים זו דרך נפלאה לדאוג שהשיניים בריאות!

No data was found
דילוג לתוכן