משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

יום הולדת לכלב- מזל טוווב השמחה בהחלט גדולה! 

תמיד רציתם לחגוג להם ואיתם בלי חשש שמא יחטפו איזו חתיכה מעוגת השוקולד החגיגית על השולחן ?! להרים הפקה שתגרום לכל הכלבים (ובעליהם ) לקנא. אל דאגה , אנחנו פה ודאגנו לכם למתכון של עוגת יומולדת לכלבים. עוגה טעימה ,בריאה וקלה להכנה, הכי חשוב עשויה מרכיבים טבעיים בלבד כמו שיבולת שועל, חמאת בוטנים ובננה.
הכנו לכם טיפים להפקת אירוע יומולדת מוצלח אפילו פלייליסט מוששלם!  

 

אין ספק שמישהו פה הולך ליהנות ביום הולדת לכלב

זה רשמי, התינוקי הקטן שלכם כבר לא גור!⁠ הוא גדל בשנה הייתם מאמינים ?

זה אכן מרגיש כאילו רק אתמול הבאתם אותו הביתה בפעם הראשונה ועכשיו הוא לגמרי חלק בלתי נפרד מהמשפחה ואיך לא ? מהסלון .

ואנחנו בטוחים שבתור בעלים ומפנקים תמיד רציתם לעשות משהו מיוחד עבור הכלב שלכם.

כשאומרים יומולדת אנחנו ישר חושבים על מסיבה עם מלא אורחים -כן כן , גם  מזונבים ,מתנות ועוגה יומולדת טובה. אז קפצנו על ההזדמנות לאפות עוגת יום הולדת ולהרים הפקה שלא תשאיר זנב אחד לא מקשקש בשמחה גדולה.

רשימת מטלות לחגיגת יום הולדת מושלמת לכלב

רשימת מוזמנים ליום הולדת

זה אולי נשמע מצחיק, כי מי מכין רשימות של מוזמנים לאירוע של הכלב? 
רשימות זה תמיד טוב ועוזר להיערך מראש גם על מנת לתכנן את כמות הכיבוד, מקומות ישיבה. גם בשביל לוודא שאתם לא מזמינים מישהו שהכלב שלכם ממש לא אוהב ונובח עליו כל פעם שהוא באיזור. זה יכול להיות הדוג ווקר האהוב, או השכנה המבוגרת מהקומה מעל שתמיד מגניבה ליטופים בחדר המדרגות. הזוג חברים והגולדן רטיבר שלהם או ההאסקי המצחיק  מגינת הכלבים ואמא שלו. כולם יכולים להיות מוזמנים. 

עיצוב

גם אם החגיגה בבית או בפארק , ממש סמוך לגינת הכלבים השכונתית, אנחנו רוצים שכווולם ידעו שיש פה יומולדת לכלב הכי שווה באיזור !

אז מה שאתה צריכים לעשות בתור הורים משקיעים לילד מזונב? תחליטו על קונספט – עיצובי או לפחות צבע וגשו לחנות חד פעמי הקרובה לביתכם.

מה אנחנו ממליצים :

צלחות הגשה 

כוסות 

מפיות עבור מסיבת כלבים ומפת שולחן צבעונית

5 קישוטי תלייה -ודגלונים- (אפשר גם לכין לבד, להדפיס במדפסת , לחתוך למשולשים ולחבר אותם על חוט )

 כרזת יומולדת שמח 

 בלונים

כובעים 

מזכרת קטנה מאירוע קטן

אומנם ההעדפה הראשונה היא צלם מגנטים. הורים מגזימים כבר אמרנו ?!
אבל מטעמי תקציב, ניגשנו לחנות חומרי יצירה ולקחנו פוליגל או  קרטון ביצוע, סכין יפנית וצבעים. בעזרתם  יצרנו מסגרת ממותגת ומעוצבת. עם הקדשה וציור של טביעת רגל או עצם ממש כמו על מגנט. כעת נישאר רק לבחור פינה יפה להצטלם לידה. כך שכל מי שירצה לקבל מזכרת, יחזיק את המסגרת ביד ויעשה סלפי או תמונה.

פלייליסט

כלבלב הו בי די בם בם- של מתי כספי

תחרות כלבים – של אביתר בנאי

Baha Men – Who Let The Dogs Out 

יש לי חברה – טיפקס 

Give away

מי לא אוהב לחזור עם מתנות הביתה ?! זהו שאף אחד. אז לכל בעלי הכלבים -אתם הולכים ליהנות. אפשר ליצור מתנות מיוחדות לכלבים. לקחת שקית אריזת ניילון ולגשת לחנות חיות ולקנות חטיפים לכלבים עצמות לכלבים , צעצוע קטן ואפילו בנדנה צבעונית או קולר שם. אפשר להכין מארז מתנה שיכיל את כל הדברים שציינו או לפחות חלק, וככה גם האורחים שלכם מרוצים וגם אתם .

העיקר הבריאות!

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה, שעוגת יום הולדת לכלבים חייבת להיות קודם כל בריאה. עם כל הכבוד למראה חיצוני ויופי, אכן מה שהכי חשוב לנו במתכון זה שעוגת יום ההולדת שתעמוד בערכים ובמרכביבים טבעיים ובריאים ככל שאפשר. משהו פשוט וטעים, שיגרום להם ואולי גם לכם לקשקש בזנב! כשחיפשנו את המתכון המושלם לאפייה, היה לנו יותר קשה ממה שחשבנו. כל מה שנתקלנו בו הכיל יותר  מדי מלח או סוכר, את שניהם הגורים שלנו בהחלט לא צריכים.

אז אחרי שחיפשנו , כתבנו והוספנו הערות , יש מתכון מנצח ! שימו על עצמכם סינר ותתחילו עם מלאכת האפייה.

עוגת יום הולדת לכלב עם מרכיבי מזון מלאים וט-ב-ע-י -י-ם

עברנו וסיננו המון המלצות של מתכונים מהרשת והמסקנה הגורפת היא שאי אפשר לטעות עם שיבולת שועל, גזר ו עוד קצת חמאת בוטנים .שיבולת שועל עשירה מאד בסיבים ומתאימה יותר מדגנים רבים אחרים למערכת העיכול של הכלבים. גזר חי הוא דרך מהירה וקלה להגביר את חומרי ההזנה במיוחד כשמדובר בפינוקים שלהם. ואז, הקרם ד'ה לה קרם -חמאת בוטנים טבעית – אורגנית היא ללא ספק הדובדבן שבקצפת. זו אהבתו הנצחית של כל כלב!
לבסוף, החלטתי להוסיף מעט ציפוי אוורירי של תפוח אדמה מוקצפים אבל בגרסה ידידותית לכלב שלכם, שיראה בול כמו קרם שמנת טעים! לאחר שילוב המרכיבים הפשוטים הללו עם כמה אחרים, יצאה עוגת הכלבים טעימה ביותר. אפילו אנחנו התאפקנו לא לתת ביס! 

בסופו של דבר גם הכפלנו את הכמויות של  המתכון. זאת כדי שיתאים לתבנית העוגה בצורת עצם סיליקון שקיבלתי למטרות הגשה אסטית ותמונות לאינסטוש כמובן ( :
אל תתפתו ליפול לעוגות יפות עם מראה גבוה עם גבינת שמנת או ציפוי חלבי עשיר אחר. רע לכלבים!

🐾מתכון לעוגת ספוג בריאה לכלב🐾

זוהי גרסה ידידותית לכלבים של עוגת גזר -עוגת ספוג קלה להכנה 
עוגת כלבים אפויה לעוגת יום הולדת לכלב 2 שכבות בציפוי לא צפוי 

רכיבים:

2 גזרים בינוניים מקולפים ומגורדים 

2 בננות מעוכות

בטטה בינונית קלופה, מבושלת ומעוכה

1/2 גביע רסק תפוחים לא ממותק 

כוס חמאת בוטנים טבעית לא ממותקת 

2 כוסות שיבולת שועל 

אופן ההכנה:

ערבבו את כל המרכיבים יחד בקערה או במערבל מזון עד למרקם אחיד, מזגו את התערובת לתבנית והכניסו לתנור שחומם מראש על חום של 180 מעלות למשך כ-30 דקות. ודאו כי היא נאפתה היטב והוציאו אותה מהתנור להצטננות.

🐾ציפוי אוורירי ידידותי לכלבים🐾

רצינו  להוסיף ציפוי ידידותי לכלבים שנראה בדיוק כמו קרם חמאה וניל כדי שאוכל להשתמש בו למריחה בין השכבות .

פתרון: פירה מוקצף!! אנחנו נשתמש ביוגורט כדי להעניק לו מרקם של "קרם חמאה" רך כי ביוגורט יש פרוביוטיקה וזה טוב לכלבים. אבל מים עובדים באותה מידה!

השימוש ביוגורט הוא גם פרקטי וגם בריא, גם מעניק מרקם של  "קרם חמאה" וגם היוגורט פרוביוטיקה וזה טוב גם לכלבים. הוספנו קצת מזון רטוב- בצורת פטה , להעשרת הטעם. (כי פירה הולך ממש טוב עם כבד תאכל'ס)

על גבי הציפוי הוספנו קצת חטיפים – ביסקוויטים קטנים וחמודים בצורת עצם …זה בהחלט יצא מהממם 

אז לכם נשאר רק להצטרף לחגיגה , שיהיה המון מזל טוב! ואל תשכחו להשאיר לנו חתיכה , כן ?!

יש חגיגה ! אבל אין לכם זמן להכין עוגה ?
דאגנו לכם לעוגה מוכנה, ששש..אנחנו לא נספר שזה קנוי …

No data was found
דילוג לתוכן