משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

כלבים וחתולים מסרבים להיות אויבים! גזעים שמסתדרים מצויין

להאזנה למאמר

זה לא סוד גדול אם נגיד שכלבים וחתולים נחשבים כאויבים מושבעים אחד של השני. אבל האמת היא שיש המון סיפורים משובבי לב על יחסי אחים נפלאים בין כלבים וחתולים בבית. אולי תופתעו אבל הם בהחלט יכולים לחיות ביחד בשמחה או אפילו להפוך לחברים הכי טובים. אולי יש לך חתול ואתה רוצה לצרף בברכה כלב למשפחה, או להיפך. כך או כך, היכרות נכונה ומפוקחת יחד עם למידה כיצד כלבים וחתולים יכולים להתקיים יחד יסייעו לכם להרגיל את חיות המחמד זו לזו.  

כיצד גזעי כלבים שונים מקיימים אינטראקציה עם חתולים  

גם אם תקפידו לעשות הכרות נכונה בין השניים וגם אם לא, ישנם גזעי כלבים מסויימים שיהיו יותר קשים ורגישים לתהליך. ישנן קבוצות של גזעי כלבים מסוימות אשר יפגינו התנהגויות אינסטינקטיביות. שעשויות להשפיע על האופן שבו הם נוטים להסתדר עם חתולים. כלומר הטבע  ויצר הצייד שטבוע בהם חזק מזה.

לדוגמה, כלבים מקבוצת הטרייר גודלו באופן היסטורי לצייד. קבוצת הכלב כוללת כמה רודפים נחושים באופן טבעי. לכן, חתול רץ יכול לעורר את הדחף הטורף הזה. 

באופן דומה, קבוצת כלבי הרדינג הוכשרה לאסוף ולהגן על בעלי חיים. יתכן שחתולים לא יעריכו את הנטייה האינסטינקטיבית של הקבוצה הזו לכלוא בעלי חיים אחרים שהם נתקלים בהם. 

מצד שני, קבוצות גזעי כלבים הידועים כבעלי אנרגיה נמוכה או אישיות נוחה בדרך כלל משתלבות בצורה הטובה ביותר עם חתולים. לדוגמה, קבוצות של כלבים שנחשבים לכלבי "ספה" או אפילו נקראים "כלבי ברכיים " היו אדישים לגמרי לחיה המוזרה שהגיעה הביתה. הם יהיו אחים פרוותיים נהדרים בגלל האופי החברותי שלהם סביב בני אדם ובעלי חיים כאחד.  

גם אופי האישי של הכלב הוא שיקול לבחירה אם לצרף שותף חדש הביתה מאחר ואישיותו ואופיו האישי של הכלב והחתול ממלא תפקיד במערכת היחסים. 

גזעי כלבים שמסתדרים מצויין עם חתולים

1: גולדן רטריבר 

גולדן רטריבר הם אחד הכלבים הטובים ביותר לחתולים, ו"זהב" היא מילה הולמת לתיאור הגזע הקלאסי הזה. גולדן רטריברים אדיבים ואמפתיים מקבלים חתולים בקלות כחלק מהמשפחה. עם זאת, עדיין חשוב לאמן את גזע הכלבים הזה לא לרדוף אחרי החתלתול בשלב מוקדם. ברגע שזה יעבוד , הגולדן רטריבר המאושר והחתול בטוח יהיו התאמה מושלמת. בנוסף, גזע הכלבים הזה חביב באופן מולד לאנשים וחיות מחמד אחרים! הוא פשוט אוהב את כולם …

2: לברדור רטריבר 

לברדור רטריבר נחשב לכלב מאהב – ולא לוחם. הם לגמרי יקבלו בשמחה חתול למעגל החברים שלהם. יחד עם ההתיידדות עם החתול שלך, הלאברדור הוא  ענק עדין שיהווה בן לוויה אידיאלי עבור ילדיך. להוא אינו קנאי והוא מוכנות יותר לחלוק את המרחב שלהן עם החתול,  חשוב רק שגם החתול יהיה  להיות מוכן לחלוק את המרחב שלו עם הכלב.  

חתול וכלב לברדור רדטריבר

3: ביגל 

נראה שהביגל החביב לעיתים אפילו נהנה מאד מחברת חתולים – אולי בגלל שהוא גדל לחיות בלהקות. לכן, הוא רואה באח חתול כחבר בגאנג ובלהקה שלו. הביגלים באישיותם החברותית הופכת אותם לעונג למשפחה כמו גם לאנשים ובעלי חיים אחרים. 

4: פאג

פאג הוא התגלמות של גזע ידידותי ועוד כלב שטוב לחתולים. כל עוד חתול יאפשר לפאג להיכנס לתחום שלו, לעתים קרובות הם הופכים לחברים די במהירות. מכיוון שפאג אוהבים תשומת לב, הקיטי והפאג יכולים להתחבר ולשחק בזמן שבני האדם מחוץ לבית ובכך להפיג את השעמום אחד של השני. בנוסף, גזע הכלבים הזה נהנה להתרווח כך שלא תהיה לך בעיה שהם רודפים אחרי החתול שלך. לפגים יש אופי מתוק והם גם בטוחים בדרך כלל בסביבת בעלי חיים קטנים, כמו חזרזירים קטנים. לרוב הם יתעייפו לרדוף הרבה יותר מהר מאשר החתול יתייעף לברוח …

חתול וכלב פאג

 5: פודל

כל משפחת הפודלים בכל גדלים הננסי הרגיל והענק,  מהווים בני בית מצוינים עבור חבר חתולי.
פודלי טוי – הננסיים נוטים לשחק עם חתולים, גזע הכלבים הזה רואה במשפחתו קודש. אינסטינקט ההגנה שלו מגיע גם לחתול! הפודל הפעיל מתנהג בצורה הטובה ביותר כאשר הוא מתאמן בשפע. כך שעם הליכות יומיומיות וזמן משחק, הקשר בין הפודל לחתול יכול לפרוח. ואתם רק תרוויחו מזה . 

עוד גזעי כלבים שמסתדרים טוב עם חתולים  

יחד עם הרשימה לעיל, דוגמאות נוספות של הכלבים הטובים ביותר לחתולים כוללות:  

  • בוקסרים 
  • מלטז
  • קוואלייר קינג צ'ארלס ספנייל 
  • פקינז
  • פומרניאנים
  • קוקר ספנייל 

גזעי חתולים וכלבים 

בדומה לכלבים, ישנם גזעי חתולים בעלי תכונות אישיות ייחודיות שעשויות להגדיל את הסיכוי שלהם לקבל בן בית לכלב.

להלן מספר גזעי חתולים ידידותיים לכלבים: 

  • אמריקאי קצר שיער – שובב, נינוח, בעל ביטחון עצמי   
  • בובטייל יפני – אינטליגנטי, פעיל, מתוק 
  • מיין קון – הענק העדין, כמה גדול ככה חברתי ומלא חיבה 
  • בריטי קצר שיער – נינוח, נאמן, עצמאי 

כלבים וחתולים מסרבים להיות אוייבים ! 

לסיכום

אז במקום לראות את המלחמות בין חתולים וכלבים, אפשר בהחלט לראות ביחסי אחים פרוותיים שמתקיימים בשלום או באהבה גדולה. הכל עניין של תהליך היכרות נכון והכרת הגבולות של כל אחד מהם. גם ברמת האופי  וכמובן לקחת בחשבון ולמצוא אילו גזעי כלבים וחתולים יהיו ידידותיים זה לזה וישתלבו באורח החיים שלך. תוך זמן קצר, אתם הולכים להפוך להורים גאים של שני החברים הכי פרוותיים והמקסימים. אחרי הכל, אף אחד לא יכול לעמוד בפני צמד כלבים וחתולים מאוהבים ! 

מוזמנים לפנות אלינו ולהתאים את הציוד המתאים שיעזור לכם בגידול הכלב והחתול.

No data was found
דילוג לתוכן