משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

המדריך למסעדות ידידותיות לכלבים – Dog Menu

ללכת למסעדה עם הכלב יכול להיות עניין לא כל כך פשוט. חוץ מזה שלא כולם מכבדים את נוכחות הכלבים ברחבת האוכל שלהם. גם העובדה שהחבר המזונב שלנו עלול להציק לנו ולסובבים ברגע הגשת האוכל יכול להיות לא נעים בכלל. מי שכבר הבין שהכלב שלנו הוא לגמרי בן משפחה לגיטימי והעובדה שהוא מגיע אתנו לבראנצ' יכול להוות יתרון עיסקי, השכילו והוסיפו תפריט מותאם גם לכלב שלנו. זה באמת הישג ענק – הרבה יותר מסתם גימיק זה יתרון ותועלת צרכנית גדולה. 

מסעדות, בתי קפה וברים בחלק זה של המדריך אימצו גישה ידידותית לכלבים שלנו. מעבר לקערת מים שמוגשת לכלב, שבקשה זו הפכה כבר מזמן ללגיטימית בכל בית קפה, הוספת מנות  מיוחדות בתפריט עבור כלבים-זה לא דבר של מה בכך .

מצעד המסעדות הידידותיות לכלבים

1. המסעדה שמגישה אוכל רחוב גם לכלבים-

"Pow Wow" בראשון לציון – המסעדה מאפשרת גם לכלבים וגם לבעליהם ליהנות ממנות  שוות וחטיפים מיוחדים. לפי שיחה עם מנהל המסעדה "מלא כלבים מגיעים לפה בערב, הכלבים יושבים בשקט והבעלים אוכלים, נהנים מכל רגע". במסעדה  מוגשות מנות בסגנון אוכל רחוב מרחבי העולם. לא הסתפקו בקהל המבקרים המגיע למקום, אלא הרחיבו את ההיצע גם להולכים על ארבע. 

כשנשאל מנהל המסעדה , איך הגה את הרעיון הזה , לדבריו הצורך עלה בעקבות יוזמה לא אחרת אלא  של עובדי המקום. שהחלו כבר מזמן  בהצבת קערית מים קבועה לכלבים שמגיעים עם בעליהם למסעדה. כאשר ראינו כי טוב והלקוחות מצביעים ברגליים ( שלא לומר בזנב ) הוחלט להוסיף גם מזון לכלבים. "מאז זה נהיה כמו אש בשדה קוצים וכל האוכל נגמר בשבוע. כעת יש לנו מלאי גדול", הוא מוסיף.

לדבריו, במקום מכינים בשגרה מנות שונות בדגש לשיתופיות בין הסועדים והם אימצו את הרעיון גם לשיתופיות בקרב הכלבים. בין המנות המתומחרות במחירי עלות: חטיפים רכים, עצמות רול עטופות בעוף, חטיף דנטלי, רול גבינה ובשר, דונאטס מצופה עוף. במסעדה מדגישים כי כל החטיפים מאושרים ע"י משרד החקלאות ומותאמים לכלבים, אך לא למאכל אדם. "כל כלב יכול לקחת עצם לבד. הם פשוט עפים על זה. מלא כלבים מגיעים לפה בערב".  

2. מסעדת  "בעל הבית" ברחובות  

מסעדה מעולה שמגישה  תפריט מגוון לבעלי חיים וגם לבני אדם. על בניית התפריט אחראיים שף ובעלי המקום שהשכילו לספק אחלה מבחר של  פינוקים טעימים גם לחברים הפרוותיים, יזמו בהחלט תפריט משולב ומעניין ובריא . 

״הרבה פעמים אנשים מגיעים עם כלבים ואז הכלבים משתעממים ורוצים ללכת או מציקים להם ״, מסבירה אחת מהבעלים ויוזמת התפריט לכלבים, ״אז רצינו למצוא פתרון כך שכולם יהנו ויוכלו לשבת פה כמה שהם רוצים״.

אז מלבד קערות מים המוצעות לכל המזונבים ללא עלות, תמצאו פה חטיפים כמו רול מעושן בטעם ברווז ובקר; טבעת עצם בציפוי עוף; עצם דחוסה; רול עוף; ורול ספירלה בטעם דגים. המחירים לחטיף סמליים יחסית ונעים בין 8-30 שקלים. בעל הבית. הרצל 207, רחובות

3. דוגי-קרים, גלידה לכלבים 🐶גולדה \אניטה גולדה בפריסה ארצית 

הב הב הבא לי גלידה!  בשורה משמחת לכלבים התל-אביביים: דוגי-קרים, גלידה לכלבים 🐶

בטעם בננה, קרם קוקוס וחמאת בוטנים, טבעונית, ללא גלוטן וחומרים משמרים!

צלמו את הכלבלבים שלכם אוכלים את הדוגי-קרים והעלו בתגובות, לאחד מהמתייגים נשמח להעניק קילו גלידה אניטה במתנה. 

*דוגי-קרים מוענק במתנה לכל כלבלב שבעליו קנו גלידה 🐶🍦רשת בתפוצה ארצית

לסיכום

אז אנחנו שמחים על היוזמה ומקווים שלא מדובר בטרנד שחולף אלא אחד כזה שיתפשט תחת כל עץ רענן ובית קפה שכונתי . נתקלת במקומות נוספים שמגישים מנות מיוחדות לכלבים , תעדכנו אותנו .
מזכירים שבאתר שלנו תמצאו את כל הציוד הנדרש לכלבים שלכם וכמובן מזון לכלבים מהמותגים המובילים.

No data was found
דילוג לתוכן