משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

אימוץ כלב ראשון? אלו הכלבים שכדאי להתחיל איתם

גידול כלב זו חוויה נפלאה, חברות לכל החיים וקשר שאין שום דבר בעולם שמשתווה אליו. באותה נשימה זה גם עניין תובעני מאד, לא אחת מאתגר ולעתים אפילו מתסכל. במיוחד כשמדובר על מגדלים מתחילים, טעויות שחוזרות על עצמן יהפכו את החיים של שני הצדדים ללא טובים ויביאו לסיום הקשר במוקדם או במאוחר. לכן מומלץ להתחיל עם אימוץ כלבים נוחים יותר ובעיקר כאלו שמתאימים באופיים לאלו שעדיין לא יצא להם לגדל כלב. 

כשאתם יוצאים לדרך, אצלנו באתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לטובת העניין – מזון לכלבים איכותי של מותגים מובילים, מגוון צעצועים ואביזרים, חטיפים, תכשירים לכלבים ועוד.

כעת, בואו נעבור לגזעים המומלצים למגדלים מתחילים ונזכיר שאפשר בהחלט לחפש מיקסים של כלבים מעורבים עם הזנים הללו. זה ממש לא תקף לכלבים גזעיים בלבד (נהפוכו – המעורבים לרוב עמידים יותר בפני מחלות בגלל עירוב הגנים), ככה ששווה לגמרי לאמץ כלבים מעורבים עם אבא או אמא מהסוגים הבאים. 

אימוץ כלב ראשון – הגזעים המומלצים

קינג צ׳ארלס קאווליר

את הכלב המתוק הזה המבוגרים שבינינו מכירים מהסרט המוכר של דיסני היפיפיה והיחפן מהדמות של ליידי. אם לא ידעתם מדובר על כלב נפלא למגדלים מתחילים. עדין מאד, ידידותי, חכם ומתאים את עצמו לסביבה שלו. בקיצור, כלב שהופך את החיים המשותפים לנוחים פשוט בזכות האופי הנעים שלו. נכון, הם זקוקים לשגרת טיפוח יחסית מורכבת עם הברשות וניקיונות בגלל הפרווה הארוכה, אבל האופי הנוח יפצה ובענק. 

כלב קינג צ'ארלס קוואליר
כלב קינג צ'ארלס קוואליר


בוקסר

את כלבי הבוקסר לעומת זאת לא צריך להבריש יותר מדי ובאופן כללי הטיפוח הוא די פשוט. מתאים כלב שמתאים למי שפחות מתחבר לנושא הטיפוח. מעבר לכך הם ידידותיים מאד, מחוברים מאד לבעלים שלהם. אפילו מגוננים ואוהבים באופן כללי חברה של אנשים ובמיוחד של ילדים. הבוקסרים עשויים להיות טיפה אובר מגוננים על הבעלים שלהם, אבל עם אילוף מקצועי זה יהיה במידות הנכונות. 

כלב בוקסר
כלב בוקסר

פודל

פודל הוא כלב קטנטן וחכם שמסתדר כמעט בכל מקום. הוא יכול ליהנות בחללים צפופים עם מעט פעילות גופנית ויציאה מהבית ולהתכרבל כל היום. יכול גם לחיות בחצרות, להוציא אנרגיה ולשחק. הם פיקחים במיוחד ולומדים פקודות די בקלות. מה שהופך עניין כמו חינוך לצרכים ליחסית פשוט עבור מגדלים מתחילים. הפרווה שלהם אומנם מצריכה טיפוח בטכניקות מיוחדות שיש ללמוד. מצד שני הם היפואלרגניים ולא מנשירים שיער. בקיצור, כלב נהדר למתחילים ובכלל. 

כלבי פודל חום ואפור
כלב פודל

לברדור

הלברדורים היה במשך כ-30 הכלבים האהובים ביותר על האמריקאים והנפוצים ביותר בכל המדינות. כנראה זה בזכות הנאמנות שלהם, החיבה לאנשים, יכולות השמירה שלהם והעובדה שהם פשוט טובים בהכל. גם בריצות ארוכות מחוץ לבית ופעילויות מיוחדות וגם עם רביצה והתכרבלות על הספה בבית. הם רגועים ונוחים ומתחברים בקלות עם ילדים מגיל שלוש פחות או יותר. אתם תמיד יכולים להיות בטוחים שהם יהיו שם בשבילכם. כן – קחו בחשבון שהפרווה שלהם מצריכה תחזוקה רצינית למדי עם הברשות, התרות קשרים ומקלחות. בתור מי שראו לברדור או שניים בחיים אנחנו יכולים לומר לכם בביטחון שזה לגמרי שווה את זה. 

כלב לברדור
כלב לברדור

שי-צו

זה כלב? זו בובה? אולי מחזיק מפתחות? השיצו הקטנטן נראה מצחיק לחלקנו, אבל דעו שהוא כלב נהדר במיוחד למתחילים. עם פרווה היפואלרגנית ומימדים כל כך קטנים השיצו הם כלבים נקיים מאד. הם רגועים ויכולים לרבוץ במשך שעות, גם בימים בהם משחק וריצות אינם על הפרק. הם יפרקו אנרגיה בקלות דרך משחק וריצות בבית. מתאימים כמובן לבתים עם ילדים, רק חשוב להיזהר עם ילדים בגילאים צעירים. לפקח עליהם ולוודא שהם לא אגרסיביים או מפעילים יותר מדי כוח במהלך משחק עם החמודים. 

כלב שיצו
כלב שיצו

מוכנים לצאת לדרך?

כל מה שנשאר זה למצוא כלבים מהגזעים האלו ויש סיכוי שתהיה לכם אחלה של התחלה וחיבור נפלא. לפני שנפרד נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לקראת אימוץ הכלב – אוכל איכותי לכלבים של מותגים מובילים, אביזרים שונים, צעצועים ומשחקים לכלבים, ובעצם מה לא? צרו קשר אם אתם צריכים עזרה ונשמח לסייע!

No data was found
דילוג לתוכן