משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

נופשים ביחד- מלונות שמקבלים אורחים מזונבים

כולם יוצאים לחופשה , טסים לחו"ל ורק אתם יושבים בבית (כי גם הדוגיסיטר טס לתאילנד). פנסיון זה משהו שאתם עוד לא מוכנים ללהתמודד איתו… מצאנו לכם פתרון 👍 דווקא עכשיו חופשה בישראל ! ממש כמו בפרסומת ההיא ברדיו, חופשה במלון או צימר בארץ שמקבלים גם אורחים על 4. שמעתם נכון, היום יש בתי מלון גם לכלבים.

מציאת המקום המושלם לשהות בו היא חלק גדול מתכנון הטיול. אם אתם בעלי חיות מחמד, אולי תרצו להביא איתכם גם את החבר הכי טוב שלכם לטיול הקרוב שלך .

בתי מלון ידידותיים לכלבים- יש דבר כזה?

ריכזנו עבורכם ועבור ה-BFF המזונב שלכם את המלונות והרשתות הידידותיים לכלבים הטובים ביותר. כדי שתוכלו לדלג על הדוג סיטר ולטייל ביחד. (רק חשוב לזכור שלכל מקום את ההגבלות והחוקים שלו והם עשויים להיות חוקים שונים ממקום למקום. אז תמיד התקשרו מראש למלון הספציפי שבו אתה מעוניינים ותבררו את הפרטים על מנת לחבוך עוגמת נפש מיותרת!)

בעולם ישנן רשתות של מלונות שמאד ידידותיות לכלבים

מהרשתות מובילות בתחום הן רשת מלונות מריוט, המותג Marriott מציע יותר מ-1,500 מלונות המאפשרים לחיות מחמד לשהות עם אורחים. ובהרבה מהמקומות האלה יש שירותים הממוקדים בחיות מחמד כדי להפוך את שהיית חיית המחמד שלכם לנוחה יותר.

כמה מרשתות מלונות Marriott בינלאומיות בכל רחבי העולם ידידותיות לחיות מחמד כוללות את:
Aloft Hotels, JW Marriott, Residence Inn, The Ritz-Carlton, Sheraton Hotels, SpringHill Suites, W Hotels ו-Westin Hotels.

המדיניות המזמינה והידידותית לחיות מחמד שונה עבור כל מקום ומקום היא  אינדיואלית כמובן. יש סיכוי סביר שתצטרfו אולי אפילו kהוסיף תשלום עבור חיות מחמד. אולי אפילו הגבלות גזע והגבלות משקל בחלקן, פרטים אלו כדאי לברר מול המקום לפני ההזמנה.

מתקנים מובילים לחיות מחמד

בחלק מהמלונות מציעים מתקנים המובילים לחיות מחמד כוללים מיטות כלבים או עמודי גירוד לחתולים, רצועות, קערות אוכל ושתיה , פינוקי גורמה, חטיפים מעניינים לכלבים ושקי קקי ועוד תופינים .

ברוב המוסדות הגדולים  בעולם מעסיקים גם אחראי מנהל קשרי חיות מחמד, שהוא כלב בצוות שמקבל את פני האורחים ובודק את כל השירותים המהנים לכלבים. מישהו יודע איפה מגישים קורות חיים למשרה ?

יש בתי מלון לכלבים אצלנו בארץ?

אז גם בארץ לאחר שבדקנו את הנושא גילינו שיש כבר רשתות של מלונות אטלס, וכן רשת מלונות מטיילים. יש גם צימרים שמארחים כלבים, אפשר לחפש בבוקינג ולסנן לפי ידידותיות לבעלי חיים. אז תקבלו קטגוריה שלמה של מלונות, צימרים ובתי הארחה שישמחו לקבל את כל המשפחה שלכם בחופשה הבאה.

לאחר שחקרנו את הנושא מצאנו גם קבוצת פייסבוק יעודית עם המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים, קבוצת פייסבוק – מטיילים עם הכלבים.

טיפים והמלצות

חייבים לציין שאין לנו שום קשר למקומות שציינו. פשוט מנגישים לכם פה מידע שאולי יוכל להיות שימושי ומהנה.

עין זיוון מושלם ומקבלים כלבים בחאן.

מלונות מטיילים (מלכיה וכדומה)

מלונות בראון 

מלון ארטיסט בת"א

צפון ים המלח -"מרוקאי"

במדברא המבוקש מאוד בצוקים שבערבה -"בקתת רותם"

וילת אריאל בכפר ורדים

The viewברכת רם

מקומות אלה מעניקים מעבר לאפשרות לינה עם חיית המחמד שלכם. לעיתים מגדילים ראש וגורמים לזנב להשתולל. חלקם אפילו מציעים מסלולים מקומיים ייעודיים לטיול עם הכלב שלך שמותאמות לפי רמות קושי. הם אפילו יתנו לך המלצות על פארקים מקומיים ידידותיים לחיות מחמד, חנויות ומסעדות לאחר ביצוע הצ'ק-אין.

אין ספק שהתחום עדיין בחיתולים אבל ממש מעודד לראות את עליית המודעות והתחשבות בבעלי הכלבים. 

מכירים עוד מקומות מומלצים שמקבלים חיות מחמד בשמחה? עדכנו אותנו!

שנתחיל לארוז?

לפני שאנחנו יוצאים לחופשה, חשוב מאוד לארוז גם לכלב שלנו את כל הפריטים החשובים לחופשה המשותפת.
מומלץ לקחת לכלב שלנו צעצועים לכלבים שהוא מאוד אוהב וקשור אליהם. כמובן רצועה לכלב ואת כל הציוד הנדרש לשהייה נעימה ומפנקת.

No data was found
דילוג לתוכן