משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

מישהו לרוץ איתו- גזעי כלבים מושלמים כפרטנרים לספורט

נעלי ריצה? יש! פלייליסט מושלם בספוטיפיי? יש! מסלול עם נוף שווה? צ'ק! מישהו לרוץ איתו? אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את האחד- גזע הכלבים שיתאים לך בול!

אם אתה טיפוס ספורטיבי שמחפש פרטנר לחיים ולריצה בפרט, חשוב למצוא את האחד שיתאים לאורח החיים הפעיל שלכם. בחירת גזעי כלבים ספורטיבים שצריכים את מנת פריקת האנרגיה שלהם הוא רעיון מצוין. ריצה היא אחד מתרגילי הסיבולת לב הטובים ביותר עבור כלבים ואנשים. היא גם הזדמנות פז לחיבור מעמיק ואיכותי של כלב ובעליו .

בין אם אתם נהנים מסיבוב מהיר בשכונה או מעדיפים לחקור מסלולים ארוכים וחדשים, יש תמיד כלב שמוכן לפעילות.

אספנו לכם רשימה של גזעי כלבים ספורטיביים במיוחד :

לברדור רטריבר

לא רק לברדור רטריבר הם בין גזעי הכלבים הפופולריים ביותר בארה"ב, הם גם מצטיינים בריצה למרחקים ארוכים. יש להן סיבולת מעולה והם ישמחו להצטרף אליכם לריצות בכל אורך כמעט. האופי האדיב שלהם גם הופך אותם לגזע בעל יכולת אימון גבוהה. מה שתמיד שימושי כאשר מלמדים את הכלב שלכם ללכת או לרוץ ברצועה.

כלב לברדור
לברדור רטריבר


פוינטר 

גזעים מעטים יכולים לצלוח מרחקים ארוכים באותה מהירות כמו פוינטר גרמני. למרות שהכלבים האלה מצוינים בריצת ספרינט, הם באמת טובים כשהם רצים למרחקים ארוכים. הם גודלו במקור לציד, מה שנותן להם סיבולת רבה למסלולים ארוכים במיוחד. הפוינטר גרמני קצר שיער כל כך יעיל בריצה, שהוא יכול לגרום לריצה ארוכה במיוחד להראות קלי קלות.

פוינטר גרמני
פוינטר גרמני

ויסלה

הויסלה אומנם נראים עדינים ואלגנטים ,למעשה כלבים אלו צריכים לפחות שעה אחת של פעילות גופנית ברמה יום יומית. אם אתה אוהבים ריצות אינטרוואלים (תחפשו בוויקיפדיה) בקצב  משתנה ומהיר מהממוצע. הויסלה שלכם יכול לעבור איתכם את המרחק בקלות! גזע הכלבים שייך למשפחת כלבי הרוח הידועים ביכולות הריצה המופאה שלהם.

כלב ויסלה
כלב ויסלה


מלינואה או רועה בלגי

הרועים הבלגים נולדו עם אהבה לביצוע משימות ולבלות עם בני המשפחה האנושיים שלהם, מלינואה בלגית מתאימה באופן טבעי לכל רץ למרחקים. הכלבים החזקים האלה ידועים ביכולות הרועה שלהם. כמובן מוסר העבודה הפנטסטי שלהם שמוכיח את עצמו לא פחות לריצה. קשה להתיש את המלינואה הבלגית, אז ריצה ארוכה עשויה להיות בדיוק מה שהחבר הפרוותי שלך צריך.

רועה בלגי
רועה בלגי

גזעי הכלבים הטובים ביותר לריצת מסלולים וטבע

בורדר קולי

בורדר קולי גזע שהוא  בין הגזעים המהירים ביותר וללא ספק האינטליגנטים ביותר. תכונות אלו בתוספת שילוב  אנרגיה רבה ויכולת למידה ואימון . הופכים אותם לבני לוויה יוצאי דופן לריצת שבילים, אפילו  ללא רצועה. רק תוודא שהכלב שלך נשמע לפקודה "עזוב" למקרה שהוא חליט לאסוף משהו  בטבע.

בורדר קולי
בורדר קולי

רועים אוסטרליים

האם למסלול או לשביל האהוב עליך יש מלא מכשולים מאתגרים לאורך הדרך? רועים אוסטרליים יקבלו את האתגר  הזה בשמחה! כמו רבים מכלבי הריצה הטובים, גם רועים אוסטרליים ידועים ככלבי עבודה וזקוקים לפעילות גופנית אינטנסיבית. כלבים אלה הם זריזים מספיק כדי לשרוף אנרגיה ולהשאר אנרטים ושמחים .

רועה אוסטרלי


ג'ק ראסל טרייר

זה נכון ג'ק ראסל טרייר אולי קטן, אך כמה קטן ככה אנרגטמי ושובב. הם בהחלט מסוגלים מאוד להצטרף אליכם לטיול בקצב מהיר! כלבים פעילים מאד שאוהבים כל דבר שזז מהר, זה בדיוק מה שגורם להם להיות כלבים מושלמים לפעילות גופנית. בהתחשב בגודלם הקומפקטי, ג'ק ראסל מצוינים גם עבור רצים שגרים בדירות קטנות. הם לא צריכים הרבה מקום, רק הרבה תשומת לב.

כלב ג'ק ראסל

דלמטים

אמנם בסרטי הדיסני לא ראינו את קרואלה דה ויל עושה ריצות מרתון, אבל אם תחליטו לצרף את הדלמטי שלכם לטיול ספורטיבי למרחקים ארוכים, הם לגמרי לא ישארו מאחור. הן בזכות הסיבולת הגבוהה שלהם, כך שלא תהיה מוגבל ללולאות הקצרות ביותר הזמינות בשביל. הדלמטים מעדיפים ריצה במהירויות אחידה, אז נסו לשמור על קצב אחיד יחד איתו. שימו מצב שיוט ויאללה לעבודה .

כלבים דלמטים
כלבים דלמטים

גזעי הכלבים הטובים ביותר לריצת ספרינט

לא כל כלב שרץ, בנוי לריצה של מרחקים ארוכים , יש הרבה כלבים חזקים שטובים יותר בהתפרצויות אנרגיה קצרות וממוקדות יותר. החברים הפרוותיים האלה יכולים לעמוד בקצב אפילו עם האצים המהירים ביותר.

כלבי גרייהאונד

זה לא מפתיע שגרייהאונדים נכנסים לרשימת כלבי הריצה הטובים ביותר, הם הרי נחשבים כגזע הכלבים המהיר ביותר בעולם ויכולים להגיע למהירות מרבית של 70 ק"מ. למרות שלא תרוצו כל כך מהר ביחד, לגרייהאונדס לא אמורה להיות בעיה להתאים את הקצב שלכם. עם זאת, כלבים אלה אינם שותפים אידיאליים לריצות למרחקים, ולכן כדאי לשמור על ריצות קצרות.

כלבי גרייהאונד שחור ולבן
כלבי גרייהאונד שחור ולבן

פיטבול

גזע מהיר נוסף, פיטבולס הם כלבי ריצה טובים למרות שאין להםיכולת עמידות לטווח רחוק. הם לא באמת יכולים לגבור על יותר מכמה קילומטרים בכל פעם. לפיטבולס יש שרירים חזקים שהם אידיאליים לריצת ספרינט. גם מבנה הגוף הקרוב לקרקע תורם לפרופיל המהיר שלהם.

פיטבול
פיטבול

רועים גרמנים- כלב זאב

כלב העבודה האולטימטיבי כפי שכולם יודיחם, החל מעבודת משטרה ועד לסיוע בחיפוש והצלה, רועים גרמניים בהחלט מתאימים לביצוע עבודות חשובות ופיזיות. הם אצנים אדירים וניתנים לאימון ואילוף, מה שהופך אותם לחבילה המושלמת עבור כל אצן מהיר. ודא שאתה שומר על הרועה הגרמני שלך במצב פעיל הן ברמה הפיזית ונפשית לאורך כל היום כדי לעמוד בקצב הצרכים שלהם!

רועה גרמני
רועה גרמני

ויימרנר

הוריו המאושרים של כל ויימרנר יעידו עליהם ככלבים אשר פשוט חייבים כמויות עצומות של פעילות גופנית. הן לפירוק אנרגיה והן בשביל להתבטא, אז ספרינט יומי יכול לגמרי לעזור פה. רגליהם הארוכות והשריריות מתאימות לריצה מהירה ולמרחקים ארוכים עבורך ועבור הוויימרנר שלך.

כלב ויימרנר
כלב ויימרנר

מוכן לרוץ איתו?

בין אם אתה מעדיף ריצות איטיות, ארוכות או מסלולים קצרים. יש הרבה כלבים נהדרים שיתאימו לרצים בדיוק בסגנון שלך. ברגע שתלמד את הכלב שלך איך לרוץ איתך, תהיו מוכנים לחקור יחד את הפארק, השכונה או השביל. העיקר תיהנה מהדרך!

לגזעי כלבים ספורטיבים חשוב להתאים אוכל לכלבים איכותי. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, צוות המומחים שלנו ישמח לסייע.

No data was found
דילוג לתוכן