משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

פורים שמח – תחפושות ומשלוחי מנות לחיות המחמד שלנו

פורים שמח ומבדח, אנו בטוחים שאתם מתרגשים כמעט כמונו. אנחנו מחכים לפורים כל השנה, מאד אוהבים לחגוג עם תחפושות מצחיקות ויצירתיות. מי אמר שאי אפשר למצוא לכלב או לחתול שלנו גם תחפושת?
חיית המחמד שלנו היא חלק מהמשפחה ואין כיף כמו לצרף אותה לתחפושת המשפחתית ולתעד  את הילדים יחד איתה. בין אם הם מתחפשים לדבורה, דינוזאור, גיבור-על, חד-קרן, נקניקייה, דרקון, או לחתן עם חליפת טוקסידו. יש כמה טיפים חשובים שכדאי להקפיד עליהם  על מנת לשמור על רווחתם. אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את חג פורים בשלום .

טיפים לפורים שמח עם חיות המחמד שלנו

התאמת מידות

בדיוק כמו הבגד האהוב עלינו בארון, גם תחפושות עבור חיות מחמד צריכות להיות במידה הנכונה. התחפושות לא צריכות להיות צמודות מדי או רפויות מדי. בגד או תחפושת צמודה תגביל אותם בתנועה ובגדים רחבים יכולים גם להוות סכנת מעידה או חנק. אם מידת התחפושת לא מתאימה לגודל חיית המחמד שלכם, אל תתעקשו להלביש אותה בכח. חשוב שיהיה להם נוח עם התחפושת.

איפור וצבע –כל מה שחשוב לדעת 

אנשים רבים רוצים להסתובב ברחובות העיר עם כלב בצבע  ורוד. אז אם אתם מחליטים להתפרע וללכת על צביעה ואיפור של חברכם על 4, מומלץ על בחירת צבע על בסיס צמחי. צבע שאינו רעיל חיונית למניעת תגובות לכימיקלים ותוספים אחרים.  ממש חשוב לא להשתמש באיפור המיועד לבני האדם על חברינו הפרוותיים. אומנם זה מותאם לעור הפנים שלנו אך לא בטוח שהמוצרים נבדקו לשימושם הבטוח של חיות המחמד. אם אתם לא בטוחים לגבי בחירת המוצר הנכון, רצוי מאד שתבקשו עזרה בבחירת צבעים ואיפור ידידותיים לחיות מחמד. חלק מהמוצרים אפילו נשטפים בשטיפה אחת!

משלוח מנות לכלבים 

כפי שאתם בטח יודעים, שוקולד וממתקים עלולים להיות מסוכנים מאוד לחיות מחמד. הממתקים שכנראה תקבלו במשלוחי המנות בחג הפורים הזה, חשוב מאד שתקפידו להיזהר ולא לתת להם חטיפים העלולים לסכן אותם. בקש גם המאורחים לא לתת להם פינוקים ללא רשותך גם אם הוא ממש חמוד. אם אתה חושד שחיית המחמד שלך אכלה שוקולד או פריטי ממתקים אחרים מתוך המארז, אנחנו ממליצים לפנות לוטרינר לבדיקה. זה יכול להציל את חיית המחמד שלך!

משלוחי מנות מותאמים לחיית המחמד שלנו

במיוחד למקרים מאלו דאגנו לייצר עבורכם משלוחי מנות מותאמים לחיות המחמד שלכם – לגורי כלבים, לכלבים בוגרים ולחתולים. המשלוח יכלול בתוכו , מגוון  חטיפים, צעצועים ומשחקים – כל אחד מהם במחיר מוזל.

ואם תרצו להרכיב משלוח מנות בעצמכם, קבלו הצעות שחיית המחמד שלך תודה לך על כך:

משלוחי מנות לבעלי חיים נטושים

רוצים לשמח את אחד מבעלי החיים הנטושים שבעמותה? קנו לו משלוח מנות במחיר מיוחד -מהמגוון שיש בחנות. אנחנו נוציא אליו משלוח מנות מיוחד, הכולל חטיפים, צעצועים ומשחקים

בחג פורים, שבו מצווה עלינו לשמוח ולתת צדקה למי שלא שפר עליהם גורלם. אתם מוזמנים לשמח את הכלבים והחתולים הנטושים שבאגודה באמצעות משלוח מנות מיוחד. מה במשלוח? צוות חנות הכין שלושה סוגים של משלוחי מנות – לגורי כלבים, לכלבים בוגרים ולחתולים, הכוללים חטיפים, צעצועים ומשחקים – כל אחד מהם במחיר מוזל.

לסיכום

אנו מקווים שהטיפים שלנו היו שימושיים ואתם ממשיכים ליהנות מחג פורים שמח ובטוח. מוזמנים להתרשם מהתחפושות המדהימות לכלבים באתר שלנו. כמובן שתוכלו להרכיב משלוחי מנות בהרכבה עצמית. באתר תמצאו חטיפים לכלבים, צעצועים / משחקים לכלבים ועוד. מוזמנים לפנות אלינו וצוות המומחים ישמח להתאים את התחפושת המתאימה ביותר. שיהיה חג שמח 🙂

No data was found
דילוג לתוכן