משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

צמחים ידידותיים לחתולים שיהפכו את הגינה שלכם ריחנית ונעימה

כולם יודעים שחתולים אוהבים Catnip זה לא חוכמה גדולה. אבל יש עוד רשימה מכובדת של צמחים ועשבי תיבול אחרים שחתולים מתים עליהם. הכנו לכם רשימה של הצמחים המובילים שתוכלו לגדל בגינה שלכם או בעדנית ולהפוך את הבית שלכם לגן עדן עבור החתלתולים שלכם.

6 צמחים ידידותיים שחתולים אוהבים

למון גראס

לא רק שעשב הלימון הוא עשב טרופי יפהפה למראה, הוא נהדר לבישול מהמטבח האסייתי. הוא בעל ניחוח לימוני מתוק, שניתן ליהנות ממנו מחליטות תה ריחניות וכמה מפתיע ,הוא נהדר לנישנוש עבור החתול שלך.

האם ידעת שהוא נהדר להקלה על הפרעות קיבה, נדודי שינה, הפרעות נשימה, חום, כאבים, זיהומים, שיגרון ובצקות?

למון גראס

קמומיל

צמח הנמצא לרוב בשימוש נרחב בתה וכדומה, הוא מתאים גם לחתול שלך. הצמחים היפים האלה דמויי חרצית שימשו כתרופה מסורתית במשך אלפי שנים כדי להרגיע את החרדה ולסדר את הבטן. בשילוב עם קצת קלנדולה ואכינצאה יכול  גם לעזור להקל על כמה בעיות עור כגון גירוד ורגישות.

חתול מריח קמומיל

שורש ליקוריץ:

עוד צמח יפה מאוד לגינה שלך שיש לו יתרונות בריאותיים מפתיעים עבור הנמר המבוית שלכם. ידוע בסגולתו כמסייע לעיכול, לאלרגיות ויעיל במיוחד לחתולים עם דלקת פרקים. זאת בשל תכונותיו של טיהור הדם והאנטי דלקתיות. עובד יותר ממעולה גם על בני אדם, תוכלו למצוא ברשת מגוון מתכונים ותנסו בעצמכם.

צמח ליקוריץ

מנטה

חתולים נמשכים למשפחת המנטה באופן כללי, אבל מנטה נהדרת לגינה שלכם. לא רק בגלל הריח האפי והכנת תה מנטה ביתי, אלא היא גם מרחיקה עכברים ויתושים. זה שימושי במיוחד אם החתול שלכם אוהב להביא לכם מתנות בדמות עכבר על בסיס קבוע. מנטה היא מנטה היברידית, הכלאה בין מנטה לנענע והיא נהדרת לעיכול.

צמח מנטה

ציפורני החתול

צמח שמקורו ביערות  הגשם הטרופי ולעיתים נקרא קלנדולה, בעל פריחה צהובה שמזכירה ציפורני חתול. שימש כבר זמן רב לטיפול באסטמה, כיבים וסרטן. הוא אנטי דלקתי והוא נהדר גם לחתולים שמתגרדים ולבעלי אלרגיות מכיוון שהוא מכיל קורטיזון טבעי. הוא נוגד חימצון ומעולה להגברת תפקוד מערכת החיסון ובעל השפעה אנטי-דלקתית ואנטי-סרטנית גם בקרב בני אדם.

צמח ציפורני החתול / קלנדולה

דשא חתולים

אוי הדשא, שום גן עדן לחתולים לא יהיה שלם בלי חלקה טובה של דשא חתולים. אתם יכולים לקנות ערכת שתילה מוכנה אצלנו בחנות, וליהנות מגישה זמינה וקבועה של הפינוק השמיימי הזה  אצלכם בבית. החתול שלכם ימות על זה, זה נהדר לעיכול ומונע מכדורי שיער להיתקע בבטן הקטנה שלהם. זה נהדר גם עבור כלבים, שפני ניסיונות וארנבות.

מהו דשא לחתולים?

יש הרבה השערות מדוע חתולים אוהבים לאכול דשא. יש האומרים שזה התנהגותי, אחרים אומרים שזה חלק מתזונת האבות הרגילה שלהם. תהיה הסיבה אשר תהיה, ברור כי רוב החתולים אוהבים לכרסם דשא חתולים אחת לכמה זמן. יש להציע אותו לפחות כמה פעמים בכל חודש כדי לשמור על החתול שלכם בבריאותו.

דשא הוא צורה עיקרית של ויטמינים ומינרלים שהחתול שלך כנראה לא יוכל לקבל בשום מקום. לדוגמא עשב חיטה המלא כל כך בכלורופיל, נוגדי חמצון, ריבופלבין וחומצה פולית.

לסיכום

אז מקווים שתיהנו לגדל את הצמחים המדהימים האלה בביתכם ובעצמכם כדי ליצור גן עדן משלכם לגן החתולים. מוזמנים לשתף אותנו אילו צמחים החתלתולים שלך מעדיפים?
באתר שלנו תמצאו את כל הציוד הנדרש לגידול החתולים שלכם. החל

לקריאה נוספת:

בית לחתול

דילוג לתוכן