משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

תוספי מזון לכלבים, ויטמינים ומינרלים מומלצים

תוספי מזון לכלבים– מתי מומלץ להתחיל הלשתמש בהם ולמה? כשכלבכם מגיע לגיל מבוגר, יש ירידה  ביכולת הספיגה של מערכת העיכול שלו. לכן, רצוי מאד להגדיל את כמות תוספי המזון והוויטמינים במנת המזון של הכלב המבוגר שלכם. זאת במטרה לשפר את יכולת הספיגה. כמובן רק אם בדקתם עם הוטרינר שאכן יש צורך ממשי.

השוק מציע מגוון חלופות טבעיות- כתוסף תזונה  של וויטמינים לכלב לכל מטרה או חוסר. תוספי תזונה עוזרים לתמיכה בבריאות תקינה והשלמה של חוסרים. תוספי מזון לכלבים לשיפור התפקוד ואיכות החיים התקינה שלהם, בכל שלב בחייהם. 

תוספי מזון לכלבים ומה שבניהם

  • זרחן –  יש להיזהר מריכוז גבוה של זרחן באוכל של כלב מבוגר. בכך תוכלו  לשמור עליו מהתפתחות מחלת הכליות .
  • נתרן – לחץ דם גבוה זו בעיה שכיחה אצל כלבים עם בעיות כלייתיות. תוספת נתרן למזון לכלבים בכמות גדולה מהרצוי עלולה לסכן את חיי הכלב  שלכם, להשפיע על פעילות  תקינה של הלב.  פחות נתרן בעצם זה פחות מלח באוכל. אולי יהיה לו קשה עם השינוי אבל מבטיחים, הוא יתרגל .
  • אשלגן -מחסור באשלגן יכול להביא לחולשה ולתפקוד ירוד של מערכת העצבים. ירידה משמעותית בריכוז האשלגן בגוף יכולה להיות במקרים של מחלות. במקרים כאלו כדאי להקפיד לצרוך מזון לכלב מבוגר בעל ריכוז אשלגן גבוהה.
  • אבץ -בכלבים מבוגרים זקנים, יכולת העיכול והספיגה של אבץ הולכת ויורדת. מחקרים הוכיחו שתוספת אבץ למזון מגבירה את התיאבון.
  • סידן – ריכוז גבוה של קלציום במזון יכול לגרום לירידה ביכולת הספיגה של מינרלים חשובים כמו אבץ וזרחן. כמו כן ריכוז גבוהה של סידן במזון יכול להשפיע על תפקודי הכליות ופעילות בלוטת התריס. כן לגרום להחמרה במצב הבריאותי של הכלב שלכם.
  • ויטמינים ותוספי מזון -עם הזדקנות הכלב חלה ירידה ביכולת הספיגה של מערכת העיכול.

כמובן שתמיד מומלץ להתייעץ עם הווטרינר הקבוע  שלך על מנת לטפל בבעיות בריאותיות שחברך הפרוותי עלול להתמודד איתן. ממליצים להקפיד על מעקב בריאותי סדיר. מה שיעזור לכם להישאר מעודכנים במצבו הבריאותי של הכלב שלכם ויעזור לכם לשפר את איכות חייהם בשנות הזהב שלהם. 

טיפ לטיפול בסניור שלך

כבעליו של כלב סניור מבוגר יש לך אחראיות על להקל על חייו כמה שתוכל. כלומר להתאים את תנאי השטח בבית– כהסתגלות לשינויים הפיסיים והסביבתיים שהכלב שלכם צריך. ישנם צעדים רבים שיהפכו את הבית שלך לבטוח ונוח יותר.

דאגו לייצר  מרחב בטוח בבית שלכם כך שהכלב שלכם יוכל לנוע בבטחה. להזיז עציצים, חפצים ושטיחים כך תקטינו את הסיכוי שלהם ליפול או למעוד. במידה ויש יותר מקומה אחת בבית והכלב המבוגר מתקשה לעלות ולרדת במדרגות.מוזמנים להעביר את המיטה שלו לקומת הקרקע .

טיפול שגרתי בכלבים מבוגרים צריך להיות כרוך בשגרה יומית עקבית ובדיקות וטרינריות תקופתיות. הערכת מצבם או התקדמותם של כל מחלה כרונית או השפעות אחרות של הזדקנות. כמו כן יש להימנע ממצבי לחץ ושינויים פתאומיים בחיי היומיום שלו .

No data was found
דילוג לתוכן