משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

ברוכים הבאים לעולם המלונות לכלבים

מלונה לכלבים היא בית ומחסה דמוי מערה המותאם לחצר הבית או למרפסת ומהווה פינה פרטית של הכלב. המלונה  בדרך כלל עשויה מעץ או פלסטיק ומיועדת לכך שכלבכם יוכל לישון בה בחוץ.
המלונה מספקת הגנה מפני גשם, רוח ושמש ויכולה להציע מרחב נעים ובטוח לכלב.

כל מה שצריך במלונה אחת!

בתי כלבים מגיעים בצורות וגדלים שונים, החל ממבנים פשוטים ובסיסיים ועד לעיצובים משוכללים יותר. הם מגיעים עם בידוד, חלונות ואפילו מערכות חימום או קירור.
חשוב לקחת בחשבון את גודל הכלב, האקלים והצרכים הספציפיים של הכלב כדי להבטיח נוחות ובטיחות.
מיקום נכון של בית הכלבים באזור מוגן יכול ללשפר את יעילותו במתן הגנה ונוחות לכלב. חשוב לוודא שהמקום מספק את הצרכים הבסיסיים והנדרשים לבריאות, ביטחון ונוחות הכלב.

מלונה לכלבים יכולה גם להיות כלי שימושי לאילוף כלבים, במיוחד באימוני בית להפחתת חרדת נטישה. קיימים סוגים שונים של מלונות שכדאי להכיר.

בחירת מלונה לכלבים- למה לשים לב?

קיימים סוגים שונים של מלונות שכדאי להכיר לפני שמחליטים איזו מלונה הכי טובה לכלב שלנו. הנה מספר דברים שרצוי לשקול כאשר מחפשים מלונה לכלב:

תחזוקה 

כשכלב משועמם, הוא יכול להגיע להתנהג בשובבות יתר. הוא יכול לעשות בלגן בכל החצר האחורית שלך על ידי חפירה, גירוד והריסת דברים.
מלונה לכלבים אינה יוצאת דופן בכל הנוגע לבלגן. הכלב שלך עשוי להתחיל להביא הרבה לכלוך, שאריות מזון וצעצועים למלונה שלו. ככל שהבלגן מתחיל להצטבר עם הזמן, המלונה יכולה להפוך למצע גידול למזיקים וחיידקים. לכן עדיף לנקות את המלונה של הכלב על בסיס קבוע ומראש לבחור מלונה שניתנת לניקוי בקלות . 

בחירת הבית האידיאלי עבור כלבכם מצריכה התייחסות מדוקדקת של גודל המלונה ועמידותה למזג האוויר ומיקומה.

מדידה ובחירת המידה הנכונה

בחירת מלונה  בגודל הנכון היא קריטית לנוחות של הכלב. מלונה קטנה מדי עלולה להגביל את התנועה, גדולה מידי לא תוכל לשמור על חום הגוף של הכלב בחורף. 

כדי לקבוע מהו הגודל המתאים לכלב שלך, יש למדוד את גובהו, משקלו ואורכו של הכלב. לאחר מכן להוסיף 7-10 ס"מ למדידות אלו כדי להבטיח שיהיה לו מספיק מקום לעמוד ולהסתובב. 

גיל הכלב וקצב הצמיחה שלו חשובים גם כן, אם מדובר בגורים הם יכולים לגדול במהירות ומהמלונה לא תתאים להם בתוך זמן קצר. מומלץ לשקול רכישת מלונה גדולה יותר.
אפשר להשתמש בקופסה או במפריד מלונה עם שמיכות רכות או מחצלות כדי ליצור סביבה נעימה ובטוחה.

עמידות בפני מזג אוויר

מלונות חייבות  להיות עשויות מחומר מבודד חום וקור, לחימום ושמירת חום בחורף וצינון, הצללה ומיזוג בימי הקיץ החמים בארצנו .
יש לא מעט בתי כלבים שעשויים מעץ או פלסטיק מבודד ואיכותי, מלונות אשר עמידות למים כדי להגן מפני גשם ורצפה מוגבהת כדי להימנע מהקרקע הקפואה.

הגדרת מיקום מתאים

בגלל שהכלבים הם מאד טריטוריאלים וחשוב להם מקום מוגדר לאיזור המגורים שלהם. חשוב לקבוע מקום מתאים עבור המלונה, מיקום מוגן מפני רוחות קשות והצפות ומקום שיהיה מכוסה ונסתר יחסית מקרני השמש. אם יש עץ גדול בגינה, זה יכול להיות מיקום מצויין ואם אין אז גם מיקום ליד הקיר החיצוני של הבית. הקיר המשותף יכול לספק חום נוסף, במיוחד אם הוא מבודד היטב מבפנים.

תחזוקה 

אם כבר יש לכם מלונה בגינה או בחצר, לפני שהחורף מגיע חשוב לוודא שהמלונה במצב תקין ומתוחזק היטב . מלונה מספקת בידוד והגנה טובה יותר מפני הקור. ניתן לבצע את השלבים המהירים הבאים כדי לחסוך את הטיפול בבעיות בתיקון של המלונה בשיא החורף.

איטום כל סדקים 

יש לבצע בדיקה חיצונית ולאתר סדקים או רווחים שעלולים לאפשר לאוויר קריר להיכנס. לאחר מכן לאטום אותם באמצעות חומרים לאטימה. לחלופין, ניתן להתקין דלת לכלב כדי לחסום את הרוח תוך מתן גישה נוחה לחבר הפרוותי שלכם.

ריפוד מפנק מצעים נוחים

ריפוד הרצפה של המלונה על ידי הוספת שמיכות, מגבות וכן מיטת כלב נעימה כדי לספק חום ונוחות נוספים.

צמצום שטח פתוח

חללים קטנים יותר שומרים על יותר חום. מילוי בתים פנימיים וחיצוניים בשמיכות רזרביות ובמגבות ישנות יכול לצמצם את החלל הריק ולעזור ללכוד את החמימות.

קצת צבע לא יזיק

צביעת המלונה בצבע כהה כגון שחור, תספוג יותר חום מהשמש ותעזור לשמור על חום הפנים. זו גם דרך מהנה להתאים אישית את הבית שלהם ולהראות את האישיות שלהם.

לסיכום

אז לפני שנסיים פה, מקווים שעזרנו לכם בבחירת בית החוץ של כלבכם. נשמח להציע לכם מבחר עשיר של מלונות לכלבים ולייעץ לכם בתחום. במגה פט כל הציוד הנדרש לגידול הכלב שלכם כולל: אוכל לכלבים, מיטות, חטיפים ועוד.

מלונה לכלב

דילוג לתוכן