משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

פודל

הפודל (Poodle dog) הוא כל קודם כל חבר שנית הוא גם  חכם וידידותי במיוחד, אומנם יכול להיות שובב ואנרגטי. הוא ידוע בפרווה המתולתלת שלו ובשלושת זני הגדלים שלו: צעצוע-טוי, ענק וסטנדרטי. כל הגדלים נחשבים לאותו גזע כלבים, וככאלה, מוחזקים ועומדים באותם תקני ומאפייני גזע. הפודל נחשב לבן לוויה נפלא. ככלבים אלה הם  בדרך כלל מסתדרים טוב מאוד עם אנשים וניתן לאלף ולאמן אותם במגוון משימות, כולל עבודה ככלבי שירות וטיפול .

מאפייני הגזע 

פודלים נוטים להיות בעלי אישיות ידידותית יוצאת דופן. בעלי אנרגיה גבוהה ואינטליגנציה משפיעות גם על הטמפרמנט שלהם, והם מעדיפים לקיים אורח חיים פעיל. הם בדרך כלל טובים בקרב ילדים ואפילו מקבלים בברכה אורחים וזרים. תוחלת החיים 12-15 שנים.

פודלים הם יותר מסתם פנים יפות

יש להם מגוון תכונות ייחודיות שהופכות אותם לאחד מגזעי הכלבים האהובים ביותר. פודלים, הידועים במראה האלגנטי שלהם ובהתנהגות המלכותית שלהם, הם אינטליגנטים, שובבים ובעלי יכולת אימון גבוהה. לכלבים אלה יש מוניטין של מיומנות גבוהה בפעילויות שונות, כולל ציות, זריזות ואפילו ביצוע טריקים. האינטליגנציה ויכולת הלמידה המהירה שלהם הופכים אותם לאידיאליים עבור משפחות ויחידים המחפשים בן לוויה פעיל ומרתק.

פודל טוי

פודלים מגיעים בשלושה גדלים שונים

  • סטנדרטיים – גובה 45-60 ס"מ,
  • מיניאטוריים – גובה 28-35 ס"מ
  • צעצועים (טויס)- גובה 24-28 ס"מ

פודלים בגדלים שונים המציעים אפשרויות למשקי בית בכל הגדלים. למרות ההבדלים בגודלם, כל הפודלים חולקים מאפיינים משותפים כמו המעיל המתולתל הייחודי שלהם, שהוא היפואלרגני. זה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים עם אלרגיות או כאלה שמעדיפים שגרת טיפוח דלת תחזוקה. לפודל יש גם חוש הומור יוצא דופן והם אוהבים לבדר את בעליהם עם תעלולי המשחק וההתנהגות הליצנית שלהם.

תכונה בולטת נוספת של פודלים היא החברותיות שלהם. הם מ ידידות אנושית ויוצרים קשרים חזקים עם בעליהם. פודלים ידועים כרגישים ואינטואיטיביים ביותר, מה שהופך אותם לכלבי טיפול מצוינים או חיות תמיכה רגשית. הם גם בדרך כלל טובים עם ילדים וחיות מחמד אחרות, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל דינמיקה משפחתית.

טיפול וטיפוח 

פודלים דורשים פעילות גופנית יומיומית בשפע וגירוי נפשי מנטלי כדי לשמור עליהם מאושרים ובריאים. הם גם זקוקים לאימון עקבי ובדרך כלל מיומנים  בביצוע תרגילים ורכישת מיומנויות חדשות. בנוסף, הפרווה המתולתלת שלהם זקוקה לכמות נכבדת של תשומת לב טיפוח. להלן מספר טיפים שיועילו לגידול ולטיפוח של הפודל שלכם:

פעילות גופנית

לכל הגדלים והזנים של הפודל יש רמת אנרגיה גבוהה, הם צריכים לפחות שעה של פעילות גופנית ביום. הליכות מהירות , ריצה קלה, טיולים רגליים ושחייה, כולם אופציות נהדרות עבורם לפעילות גופנית. וכשייכים למשפחת הריטריברים, הם אוהבים משחקים. בנוסף, הם מצטיינים בספורט כלבים, כמו זריזות, מה שגם יכול לאתגר אותם נפשית. בנוסף, חוגים לכלבי שירות, כלבי טיפול ופעילויות דומות הם דרך מצוינת לאתגר אותם נפשית ופיזית.

טיפוח הפרווה

הפרווה הצפופה והמתולתלת בעלת רמת נשירה נמוכה, היא חד-שכבתית ומתחדשת כל הזמן. הפודל זקוק לתספורות קבועות כדי לשמור על מראה הפרווה הטוב ביותר. רוב הבעלים שומרים על הפרווה  קצרה לתחזוקה קלה יותר. אתם יכולים ללמוד אפילו מסרטונים ברשת איך לספר אותם לבד בבית או לקחת אותם למספרה בערך כל ארבעה עד שישה שבועות, המצטיינים אפילו יתהדרו בתספורת גזע המפוארת והמפורסמת.

הברשה יומיומית בהחלט יכולה לעזור לטיפוח , שכן השיער נשמר בפרווה במקום לנשור. זה יכול להוביל לקשרים וראסטות אם לא תקפידו על הברשה תדירה.

בדיקות תקופתיות

בדיקות וטרינריות סדירות חיוניות לגילוי מוקדם של כל בעיה בריאותית. הקפד לתזמן חיסונים שנתיים, ניקוי שיניים ובדיקות שגרתיות כדי להבטיח את הרווחה הכללית של הפודל שלך. אמצעי מניעה כגון הדברת פרעושים וקרציות, מניעת תולעי לב ותילוע קבוע צריכים להיות גם חלק ממשטר הבריאות שלהם.

ניקוי שיניים

לעתים קרובות מתעלמים מטיפול שיניים, אך הוא חיוני לבריאות הפה של הפודל שלך. הקפידו על ניקוי שיניים לכלבים, צחצחו את שיניהם באופן קבוע באמצעות מברשת שיניים ומשחת שיניים ספציפיות לכלב. זה עוזר למנוע מחלות שיניים כמו הצטברות אבנית ודלקות חניכיים, שעלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר אם לא מטפלים בהן. שאפו לצחצח את השיניים של הכלב שלכם כל יום, זה יהיה בהחלט הרגל טוב עבורם.

No data was found
דילוג לתוכן