משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

איך לבחור את הוטרינר לגור הכלבים שלכם ואיך להיערך לביקור?

להאזנה למאמר

בחירת וטרינר זה ממש כמו בחירת רופא ילדים טוב בקופת חולים שלכם. כאשר אנחנו מחפשים וטרינר חשוב לבחון את הנושא מכל האספקטים , אספנו עבורכם את הנקודוות החשובות שיעזרו לכם לבחור.

טיפים לבחירה נכונה של וטרינר לגור הכלבים שלנו

המלצות

בעיניינו זה הסעיף החשוב ביותר לכן הוא מוביל ברשימה. ניסיון וחוויה אישית הם מדד שאפשר בהחלט להסתמך עליו. נסו לשאול את הסביבה הקרובה שלכם ולמצוא אנשים שאתם מכירים שטופלו ע"י המרפאה הוטרינרית בה בחרתם. תשאלו אותם עד כמה הם מרוצים מהיחס והשרות שקיבלו.

ניסיון מקצועי ופרקטי

ככל שיש לבעל מקצוע יותר ניסיון כך הוא יוכל לספק שירותים ברמה גבוהה יותר. כשמדובר בבריאותה של חיית המחמד שלך, מומלץ בהחלט לוודא כי מדובר בווטרינר מלומד ומנוסה. וטרינר שידע לספק את הטיפול הטוב ביותר בשעת הצורך.

התפתחות טכנולוגית

אולי תתפלאו אך הטכנלוגיה  בעולמות הוטרינריה במגמת התפתחות מתמדת. מה שאומר שבעזרת הטכנולוגיות הנכונות יש אפשרות להעניק לחיית המחמד שלכם טיפול טוב ומתקדם יותר בהרבה מקרים. בנוסף ייחסך כאב וסבל מיותר מהכלב שלכם. וטרינר טוב ידע להתאים ולעדכן את הקליניקה שלו ואת השירותים שהוא מציע ללקוחותיו. למשל : CT, אולטראסאונד, רנטגן ומכשירים לבדיקות דם.

סל שירותים רפואיים

חשוב לבדוק מה הוא מציע, האם הוא נותן מענה רק לדברים בסיסיים כמו חיסונים ובדיקות בסיסיות. או שהוא נותן גם פתרונות של הלנה ואישפוז לילה בעת הצורך לקבלת טיפול רפואי. האם הוא מציע שרותים נוספים כמו  למשל : CT, אולטראסאונד, רנטגן ומכשירים לבדיקות דם.

קרבה  גיאוגרפית ואישית

חשוב שהמרפאה בה אתם בוחרים תהיה קרובה עבורכם בזמינות קצרה. כמובן שתפעל באופן קבוע בימים ובשעות הרלוונטיות עבורכם, עם תורן גם בשעות הלילה. כך שתוכלו להגיע אליה בקלות ובמהירות בשעת הצורך.

זמינות לשירותי חירום מסביב לשעון

לא כל מרפאה מעניקה שירותי חירום 24/7 ובדרך כלל ישנן שעות מוגדרות לטיפול. לכן חשוב שוטרינר אותו בחרתם עבור חיית המחמד שלכם יהיה זמין בכדי לתת מענה רפואי דחוף יותר בשעת הצורך. 

הכנה לביקור הראשון אצל הוטרינר

אז עכשיו כשבחרתם את הוטרינר שלכם, נשמח להכין אתכם ואת הגור החדש שלכם לביקור הראשון.

אמנם למרפאה של הוטרינר מגיעים לביקורים שגרתיים לא מעט כלבים ואולי זה יפתיע אתכם. חלקם אפילו  מגיעים בשמחה גדולה. אין ספק שהדעה הרווחת לגביי הנושא, היא שלהרבה כלבים זה הליך מאתגר ומלחיץ להגיע למרפאה וטרינרית. זו יכולה להיות עבורם חוויה טראומטית מאד. טוב לדעת שגם בתחום הזה תרגול והכנה מראש יכולים בהחלט לעזור.

וטרינר עם כלב

תרגול בבית על מגע בגוף הכלב

אנחנו ממליצים עוד לפני שמגיעים למרפאה לעשות שיעורי בית. כדאי מאוד לתרגל בבית על מגע בגוף הכלב באזורים בהם הוטרינר עלול לגעת בביקור הקרוב. אם זה באיזור האוזניים,  בדיקת חלל הפה והשיניים, כפות רגליים וציפורניים. היינו ממליצים אפילו להעניק חטיף לכלבים מפנק בסיום הבדיקה המדומה ולהתנות את המגע במשהו חיובי .

הכלב קובע את קצב ההתקדמות של התרגול בבית

כדאי מאד במהלך התהליך להיות באווירה רגועה ולא בלחץ שאותו הגור שלנו יודע לזהות. כמו כן גם חשוב מאד להסתכל על שפת הגוף של הכלב כשאנו יוזמים את המגע. אם הוא נרתע, קופא במקום או אפילו מתחיל לנהום ולגרגר או  בורח, אולי עדיף לראות איך ניתן להתחיל ממגע קליל, קצר, ונעים. בהדרגה להעלות את רמת הקושי עבור הגור שלכם.

רק הכלב קובע את קצב ההתקדמות שלו. כשהוא נינוח עם מגע קל, אפשר לנסות להתקדם. אם ננסה להאיץ בו – נקבל תוצאה הפוכה וכלב שמפחד ממגע ולא סומך על הבעלים שלו.

לסיכום

חשוב לבחור נכון את הוטרינר ולקבל המלצות עליו. ככל שהגור מורגל יותר לסיטואציות בהן נוצר מגע בצורה שנבנתה נכון – כך מובטחת חוויה חיובית יותר במרפאת הוטרינר שלכם.

במגה פט תמצאו חטיפים מפנקים לכלבים וכן עצמות לכלבים שתוכלו לתת לכלב במהלך התרגול ולאחר ביקור במרפאה. תמצאו גם ציוד משלים לכלב שלכם, כולל מזון איכותי, מוצרי טיפוח ועוד. מוזמנים ליצור קשר וצוות המומחים שלנו ישמח לתת מענה בכל שאלה.

לקריאה נוספת:

מחלות אצל גורים- כל המידע, התסמינים וטיפול
איך לדאוג שהפרווה של הכלב שלי תהיה מבריקה ובריאה?

No data was found
דילוג לתוכן