משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

הכי נאמן מכולם- גזעי הכלבים הנאמנים ביותר עבורך

"אני אומר לך, הגזע של הכלב שלי הכי נאמן, זה בטוח"… זה משפט מאד שכיח שנאמר כמעט בכל בית שיש בו כלב. כדי לשים קץ לויכוח עתיק יומין, וכדי לגלות מי הם גזעי הכלבים הנאמנים ביותר. "גזעי כלבים נאמנים יותר הולכים בדרך כלל יד ביד עם הכלבים הטובים ביותר למשפחות". "יש כלבים שמגנים יותר על בעליהם, אבל כלבים מראים את מסירותם בדרכים שונות". ראה ערך הסרט האצ'י .

זה אומר שהם ידידותיים עם אנשים אחרים, אך ש להם רגישות רבה  ומיוחדת לבעליהם. לכלבים בעלי היסטוריה ואילן יוחסין של כלבי עבודה שעובדים בצמוד עם בני אדם. ככלבי שמירה או כלבי עבודה בחווה עובדים- מהווים בסיס לקשר חזק יותר, שעובר מדור לדור. אל תתנו לגודל להטעות אתכם לא מדובר רק על כלבים גדולים, גם  כלבים קטנים הם בני  לוויה נאמנים! 

גזעי הכלבים הנאמנים ביותר שכדאי לך להכיר

לברדור רטריבר

לא במקרה גזע זה נחשב לפופולארי מאוד, מדובר בגזע ייחודי שמשלב חוכמה, אומץ, חברותיות ויופי ייחודי. לברדור רטריבר לכלב מאוד רגוע, הם ידידותיים לסביבה, חברותיים, נאמנים ושמחים. נוטים לקפוץ משמחה ונחשבים לכלבים מאוד חכמים. אך יחד עם זאת, הם גם מאוד היפראקטיביים ולוקח זמן עד שהם מבשילים מבחינה נפשית.

לברדור רטריבר

אפשר ומומלץ לגדל אותם במשפחות עם ילדים. אך רצוי להשגיח עליהם, מאחר והם עלולים להזיק להם (ללא כוונה). נאמנים מאד לבעליהם וכתוצאה ישירה מכך במצב של נטישה רבים מתמודדים עם תופעה של חרדת נטישה. זה נובע מהתלות שלהם בבעלים וכן מטראומות ישנות אשר משאירות אצלם חותם למשך שנים רבות. כלב חם ואוהב שייתן לכם את הלב.

בּוּלדוֹג

בולדוג אנגלי הוא כלב רציני מאוד, הוא ממש מסור ונאמן. כלב מגזע זה דורש הרבה יחס ותשומת לב ולכן ולא יכולים להשאר לבדם למשך פרקי זמן ממושכים. כלב הבולדוג האנגלי הורבע כדי לשמש ככלב לוויה מעולה, הגזע רגוע וממושמע מאוד.

בולדוג אנגלי

מגן מטבעו על הבית והרכוש. אל דאגה הוא כבר יודיע לכם מתי מגיעים אורחים. אם יש צורך בכך הבולדוג האנגלי ישתמש בכל כוחו כדי להגן על הבית.

גולדן רטריבר

כנראה נמצאים בראש הרשימה שלך כשאתה חושב על כלבי משפחה ידידותיים ומסורים. לאורך ההיסטוריה, גולדן רטריבר אלה נודעו כבני לוויה יוצאים וחזקים לציד עם אנרגיה ונאמנות אינסופית.

גור גולדן רטריבר

רועה גרמני

מדובר בגזע כלבים חכם מאד שצריך תחזוקה של גירוי מנטאלי על בסיס קבוע. אמנם זהו גזע שתחילה חשדניסט כלפי זרים, אבל בהחלט מתמסר לקשר קרוב עם הבעלים שלו. מבחינתו גם להיות בחברתו בכל רגע במהלך היום. מי שיעניק לו את תשומת הלב הנחוצה לו, יקבל בחזרה פי כמה וכמה בזכות נאמנותו וכישורי השמירה הייחודיים שלו. כלבי רועה גרמני מאולפים ידועים בהיותם חברים שניתן לסמוך עליהם ללא חשש.

רועה גרמני

ביגל

גזע שנחשב לחכם, סקרן וסופר שמח. הוא נאמן לבעליו, מתוק אמיתי ויאהב חזרה את כל מי שיראה לו אהבה. הביגל הוא כלב מאוד חברותי מאד ומסתדר עם אנשים מקטנים ועד למבוגרים. הביגל בדרך כלל גם חברותי כלפי כלבים אחרים. אך כשזה נוגע לחיות מחמד אחרות, הוא מגלה חשדנות וסלידה, נו צייד בכל זאת. גזע שאוהב תשומת לב רבה, וגם הוא מתקשה להישאר לבדו לזמנים ארוכים, הוא אף עלול להכנס לדכאון . 

כלב ביגל

לסיכום

הכלבים רובם ככולם, הם יצורים נאמנים מהיסוד. תכונה זו היא אחד הדברים שמקשרים אנשים וכלבים כל כך הדוק עוד משחר ההיסטוריה. ניתן לראות כמה כלבים נאמנים יותר מאחרים, כאלה שמסורים בחירוף נפש לבעליהם, ואף מוכנים להגן על בני עמם ורכושם מפני סכנה במידת הצורך.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה והצוות שלנו ישמח לתת מענה. באתר שלנו תמצאו את כל הציוד הנדרש שיעזור לכם בגידול וטיפול הכלב שלכם. תוכלו להזמין מזון איכותי לכלבים שלכם וכן חטיפים, צעצועים ועוד.

לקריאה נוספת:

No data was found
דילוג לתוכן