משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

סיבוב עם הכלב – כל מה שחשוב לזכור בנסיעה הבאה עם הכלב

בין אם אתם יוצאים לטיול ארוך או סתם סיבוב של כמה סידורים, הבאת הכלב שלכם לנסיעה באופן אוטומטי הופכת את הטיול למהנה הרבה יותר. אבל כשאתם נוהגים עם הכלב שלכם, חשוב לוודא שאתם עושים את זה נכון.

אפשרויות לנסיעה בטוחה ורגועה עם הכלב

1. ישיבה במושב האחורי

גם הכי בטוח במצב של תאונה ( טפו טפו לא עלינו ) וגם אין סכנה שהכלב יקפוץ עליכם באמצע הנהיגה ויסכן את כולם.

2. חגור גם מאחור

האפשרות הטובה ביותר לשמור על בטיחות הכלב שלך ברכב היא חגורת בטיחות. מושלם גם לכלבים שמתנהגים היטב, הרתמה מאבטחת את הכלב שלך במצב אחד עם רצועה שמתחברת לחגורת הבטיחות. 

הבחירה הבטוחה ביותר היא חגורת בטיחות לכלבלב או רתמה (חגורת בטיחות רגילה לא תתאים להם). עם הרתמה הנכונה לכלב, אתה יכול לחגור אותם בבטחה בחלק האחורי של המכונית שלך. זה גם יעזור למנוע מהם להסיח את דעתך בזמן נהיגה. כלבים אוהבים להרגיש את הרוח דרך הפרווה שלהם, אבל זה למעשה די מסוכן – הם עלולים להיפגע מענף עץ או אפילו לקפוץ מהמכונית.

3. קנה לכלב שלך ארגז נשיאה 

מושלם עבור גורים וכלבים קטנים את הארגז ניתן לחבר לחגורת הבטיחות ובכך לאבטח את הכלוב עוד יותר.

 הכלב ירגיש שהוא באיזור נוחות שלו, ממליצים לשים לו כמה פריטים מהבית כמו שמיכה וצעצוע אהוב, שיתנו לו תחושת בטחון. רק חשוב לוודא שהארגז  גדול מספיק כדי שהכלב שלך יוכל לעמוד ולהסתובב.

קיימים מגוון אפשרויות, תוכל לבחור כלוב נשיאה המתאים לכלב ולמכונית שלך. קחו בחשבון שיש כמה מידות ונשמח לעזור לכם להתאים את מה שיהיה הכי נוח לרכב שלכם.

4. מחסום למושב האחורי ניתן להשתמש גם בכיסוי 

אידיאלי עבור כלבים גדולים יותר שנאבקים להירגע כשהם מרותקים, המחסום שומר על הכלב שלך במושב האחורי כאשר אתה בולם בפתאומיות ותאכל'ס זה בעצם שתי ציפורים במכה. גם חוסך שערות וגם חוסם את המעבר, נשמע לנו רעיון לא רע.

טיפים נוספים שיהפכו את הנסיעה הבאה בטוחה יותר

1. תעשו מס' עצירות התרעננות – תן לכלב שלך למתוח את הרגליים, ללכת לשירותים ולשרוף קצת אנרגיה ואפילו לתפוס כמה תמונות למזכרת.

2. התחילו בנסיעות קצרות יותר – יש כלבים שחולים במחלת תנועה ובעצם ממש סובלים ואפילו מקיאים בדרך. לכן עדיף להתחיל לאט לאט ואז להאריך לנסיעות ארוכות יותר.

3. לא להאכיל בזמן נהיגה – גם לא רק חטיפים לכלבים ופינוקים. במקום זאת, האכילו את הכלב שלכם לפחות שלוש שעות לפני הנסיעה.

4. אל תתנו להם לצאת או להישען החוצה מהחלון – זה לא בטוח באופן כללי, וזה לא טוב לעיניים שלהם. זה יכול לייבש אותם ועלול גם לחשוף אותם לפסולת מעופפת, הכי באסה זה ברחש שנתקע בעין. 

5. אל תתנו להם פינוקים בדרך– הם עלולים להיחנק בזמן אכילה חפוזה בתנועה.

6. הפעיל  את המזגן – מכוניות יכולות להתחמם מאוד עבור כלבים. הקפידו לשמור את המכונית מאווררת היטב.

7. נגישות – אם הכלב כבר זקן או פשוט מתקשה, רמפה נוחה בהחלט יכולה לעזור. בכך תעזרו לו לעלות ולרדת מהרכב.

לסיכום

נסיעה ברכב עם הכלב שלכם יכולה להיות חווייתית ומהנה, אם רק תקפידו על הטיפים שהצענו. באתר של מגה פט תוכלו למצוא ציוד לכלבים שיקל על הנסיעה המשותפת שלכם וכמובן מזון איכותי לכלבים מהמותגים המובילים. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה וצוות המומחים ישמח לתת מענה.

קריאה נוספת:

No data was found
דילוג לתוכן